Trevlig Midsommar :D

Igår var det en underbar dag... tack till Sara och pappsen som man åkte med ut och sola och bada med.
Tur att man blev lite frisk iaf och kom iväg en dag.
Sara hade bakat med sej kakor och jag tog med mej mackor och sånt :D
Åkte dit ganska tidigt och gud så underbart det är att bara vara och steka fläsk i solen :D
Tog mej två dopp också och så gick jag och Sara ett par långpromenader och kolla om det fanns några hothotisar, men icke då.. finns för få såna här i stan tycker jag ;)

Åkte hem vid 5 tiden och sen skulle jag och Sara hem till mamma och kika på film.
Men blev inte ens en halv film, vi valde att sitta och babbla en massa ist och fjanta oss.
Gick på liten promenad också och fyfan alltså Sara... våran jävla raketgris alltså, hahahahahah!
Jo det är sant.. har ni sett den?? Raketgrisen??
Jag lovar, raketgrisen existerar och han är våran vän, min och Saras alltså xD
Så jävla sjukt, hahaha.. Go raketgriiiiiiiiiisen, ASG!
Folk måste ha tyckt vi var dumma i huvudet så som vi höll på, haha men inget vi bryr oss om, vi är störda och det är nått vi är stolta över xD

hem åkte hon senare vid 10-11 tiden och sen började jag med tvätt osv.
Vaknade idag och helvete gick lös.. säger man så?? sprakade löst? SKITSAMMA!
Iaf.. så vafan.. orka men massa drama som vissa skapar, hotar folk och grejjer.
HEEELT onödigt.
Sätt er i sandlådan typ... två-tre år till så lovar jag att det fixar sej sen.
Vi är över 20 år, och det betyder att då är man VUXEN, fast jag beter ju mej inte så vuxet direkt så men vafan, hahaha jag springer ju inte runt och hotar folk och fjantar mej med massa bråk.
En sak som många tror som jag måste påminna om... det är INTE coolt att bråka med alla och vara hatad av alla och det är INTE coolt att ha nånting med farbror blå att göra.. det är STÖRTLÖJLIGT!!
Och ni som tar åt er.. GÖR DET!
Det är sant det jag skriver!

Och sen efter helvetet så kom soooolen till mej igen.
NU är jag fucking as glad :D:D:D:D
På lördag kl 13.00 ska jag tatuera mej, hohohooooo!!!
Ska ha en på sidan om fläsket... alltså.. magen.. ni vet.. sidan där xD
Den ska gå från höften och uppåt ca 25 cm och tydligen skulle sittningen ta 5-6timmar :O
jag kommer dööö.. hahaha.
Pratade med han idag och han sa det att vi ska försöka hinna med hela tatueringen på lördag fast han sa att han kanske får fixa den svartvit nu först och sen nästa gång med lite färg.
jag vill ha smått färg i den, inte mycket, utan det ska skimra lite grann.. ja ni fattar.. eller??
Men fan va kul... hoppas det blir nice.. jag litar på han...... till 98% iaf xD
Så då är det bara att gå upp i tid på lördagen fast man är bakis och hitta dit med, men det ordnar ju sej, jag har ju mina tjejer Sara och Tina med mej :D

Imorn så blir jag nog med Tina och hennes vänner, men jag vill ut och dansa.
Hmmm, kanske om man är med dom först sen drar jag iväg och skakar på rumpan lite :D
Man får se hur det blir, Ju mindre planer = lyckad kväll ;)

Nu ska jag... vad ska jag göra?
Hmmm.. kanske ta en promenad?
Får se ;)

Trevlig midsommar på er alla!

I love it!

I <3 Sun!

Fiiiiin Sara :)

Tänk om hela sandberget skulle sprängas åt mitt håll xD

Sara dog :D

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0