Bara så trött.

På att folk sitter och gnäller sen gör dom exakt samma sak själva.
Men men så är det ju.
Pallar inte ens bry mej, ändå gör jag det.
Usch, ska nog lägga ner min energi på att tänka på allt roligt som händer imorn ist ^^

Igår så var jag på stan med mamma efter gymmet.
Vi åkte till Ikea och tittade runt lite och sen till Ica Maxi där jag höll på att döda en jävla käring vafan.
Jag gick rakt på och det va trångt sen kommer hon med vagnjäveln och bara moser min mage som ett jävla mongo, så jag röt "FAN JÄVLA KÄRING OCH BARA MOSA NÄR HON SER ATT MAN GÅR HÄR" seriöst.. jag ville bara klappa till henne men då kommer ju farbror blå så det är ju inte direkt smart, men VAFAN!!!
Var bara irriterad på alla äckliga människor som var ivägen.
Och sen en idiot tappar mjölkpaket så det hamnar på mina skor och ennu mer cp blev jag för det med!!!
Men men..
Kom hem till mamma och vi fikade lite osv.

Imorse så var jag lika dötrött som vanligt, hade en kort fredag så efter "jobbet" så gick jag och solade lite och sen hem och mosade mat, var så äckligt döhungrig xD
Hem till mammsen igen och hon fixade pannkakor, var så mums så.

Jag vill ha lördag NUUUU.
Vill ha en iiiiskall öl och trevligt sällskap, vilket jag kommer få av Jennie.
Hon verkar fan en av dom mest ärligaste människorna jag träffat.
Hon känns äkta till skillnad mot många andra fjollor!!!!!!
Blir så trött på falska människor, fan jag pallar inte med dom längre, säger en sak och gör en annan!

Jaja nu ska jag ju inte klaga men vafan, säger bara vad jag känner.
Ikväll så blir det lungt, ska äta lite vanlijglass och färsk ananas, muuuums :)
Ska väl spela lite poker också, haha så sitter jag fasst här framför dumburken hela natten xD

Men men, trevlig helg på er alla muppar som följer min såååå intressanta blogg xD



Hahaaa hohooo hihiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0