???

Jag luktar så jävla illa nu för har Aco's brun utan sol på mej, orkade inte gå och sola.. hahaha..
Blääääää.. men men, jag vänjer väl mej, hur andra tycker jag luktar är deras problem xD

Igår så var jag duktig och sorterade massa papper och grejjade och fixade garderoben och tvättade tre maskiner tvätt osv.
Ellen kom senare på lite kaffe och prat och jag gav henne ett par tröjor och jag fick hennes skor xD
Haha vi bara byter kläder och grejjer här, men det är väl så man ska göra ^^
När hon stack hem så gjorde jag inte så mycket, segade mest framför datorn osv.

Idag så var jag på "jobbet", dagen började hemskt, glömde maten, plånboken, så kunde inte köpa annat, glömde vantarna och sen t-shirten jag skulle ha under tröjjan jag har på mej där.
Så fick ha träningslinnet ist.
Gick och tränade senare, aldrig varit där förut, men fick direkt kontakt med två shyssta bruttor så det var ju kul, och dom tränar typ samtidigt som mej också sen :)
Ja, iof är ju inte träna direkt min grejj, men jag får ju det gratis.. hahaaaa ^^
+ har problem med ryggen och axlarna, så det är ju bara bra att få bygga upp dom lite iaf.

Men men, kom hem och sen mosade jag mat, var så jäääääävla hungrig..
Och nu ska jag fixa mat klart tills imorn, pallar inte laga nått när jag kommer hem, för då ska jag fan sola!

Heeedddååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0