Grattis Pappa.

Grattis till världens bästa pappa <3
Han som alltid finns där, oavsett vad!
De som tror att de har världens bästa pappa, har fel.
Det har jag!
Älskar dig pappa!

Ja idag fyller kära pappsen år så jag bakade tårta igår som jag fixade klart idag med gräddet :)
Igår så sprang jag och mamma på stan som idioter överallt, jag fick med mej en rosa-röd kjol, hahaha jag tyckte den va så ful så den blev snygg så då var jag bara tvungen, köpte mej ett par typ jeans också.
Mammsen fick med sej t-shirtar iaf ^^ 
Köpte presentkort till pappsen också osv.
Efter vi var klara efter stan så stack vi förbi ÖB som hade öppnat den dagen, nå ny större ÖB, snacka om ÄCKLIGT mycket folk och kön var hemsk, så vi köpte ingenting, vi bara gick ut därifrån och mosade gratis korvmebröd och gratis kaffe xD hahah.
Ellen kom hem till mej rätt sent på kaffe efter jag typ var klar med min tårta, hon satt väl här till typ 1 nästan och babblade massa, haha.. fyfan, snacka om trött jag vaaar.

Efter 4 timmars sömn inatt så fick jag upp mig själv till "jobbet"
Hade ju kortfredag så var skönt att ha möte sen bara åka hem xD
Mötet gick iaf bra och Anders min "chef" sa "Jaha, så du blev aldrig en svetsare?".. och jag sa bara "nej jag blev ju aldrig det".. inte direkt min grejj, kul är väl det osv, men för stillasittande arbete för mig som sagt, jag behöver flera bollar i luften och spring åt höger och vänster om jag ska trivas ^^

Efter jag varit där så stack jag hem och grejjade lite och sen kom syster och mamma på fika och senare kom faster och hennes man och fikade lite också.
När dom hade gått så gjorde jag iordning kött i ugnen, hemlagad potatissallad, sallad och vitlöksbaguette.. snacka om MUUUMS det var, jag är bäst på käk ;)

Tårtan med jordgubbar i ;) MUMS.

Bästa pappa!


Mamma och syster <3

Avslutar väl med en moi då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0