Happy Cissi.

Ja idag så blev jag så glad när jag äntligen fick reda på att den 12e så ska jag börja på nå fotogrejjs, haha.
Iaf så är man där och lär ser fota och hålla på med bilder osv på ph och en massa.
Lät faktiskt jätte intressant så jag ska kolla hur det är :)
Nytt ställe, nya människor, nya utmaningar, HÄRLIGT ^^
Är iaf inne i stan och det är skönt så slipper man byta bussar och massa skit.
Så nu under dom här två veckorna behöver jag bara vara i verstaden till lunch sen får jag sticka ner till stan och träna varje dag :D
Så jävla nice att komma hem tidigt varje dag också.
Som sagt, ingen svetsare blev jag.. och tur var det kanske.
Jag vet inte riktigt vad jag vill bli, jag vill testa så mycket olika saker hela tiden, men nån gång så kommer jag nog fram till nånting som passar mej, och tror nog att fotograf är nog mer min grejj än att sitta och svetsa ;)

Kom nyss hem, fick dra tidigare och snart ska jag äta, jag som är SÅÅÅÅ hungrig, dör typ av hunger.
Ska mosa hemlagad mos och bacon, FETT mums ;)
Ikväll ska jag nog bara ta det lungt, fixa lite med bilder osv och lägga dom i ordning på datorn, fan allting ligger huller om buller, har typ 10 000 bilder löst på "mina dokument" vafan, får ju panik, jag vill inte radera dom och inte orkar jag fixa mappar och grejjer till dom heller.
Har snart 100 mappar på "den här datorn" med massor med bilder i, fan min dator ser ut som det ser ut i min hjärna förjämnan, hahaha.. fan måste fixa de nu när jag får mer tid om dagarna.

Tjoheeeejjj!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0