TröstKväll.

Jaaa nu ska jag ha en tröstkväll med Tina, vi ska på bio och så ska jag köpa massa godis att mumsa.
Lägenheten fick en annan jävla mupp!
Dum som jag var så tackade jag JA för sent, för pratade med mimer tidigare på dagen idag och dom sa att det va två till som tackat ja och jag var på plats tre, så om ettan och tvåan hade ångrat sej så skulle jag få den.
men ICKE SA NICKE OCH SKET PÅ SEJ!
Sur blev jag som fan och arg på mej själv för att jag inte tackade ja direkt när jag fick visning.
Nästa gång ska jag tacka ja utan att ens titta på den!!
Så som denna såg ut med tapeter och skit som jag skulle va tvungen att göra om så kan nog ingen annan se värre ut, hahahaha.. så nästa gång blir det JA på en gång, så får man hoppas att man blir plats ett!!!
Jaja sånt är livet, jag dör väl inte för det, blir man mer psyk av att bo hemma och i denna bondhåla!

Bio blir det, vi ska se Alice i underlandet :D
Och Tina som nyss fyllt år blir bjuden av meeeej :)
Hoppas filmen är nice, jag älskar såna dära overkliga filmer, inte alla dock, men många är bra.
Som Avatar tex, bääääst!!

Idag så blev det kort dag och tur det jag som var sååå trött.
Var nån jävla mässa som några från jobbet skulle gå på eller vara kvar att jobba och så klart gick de flesta men inte dit utan hem, hahaha.
Jag och Seija var iaf duktiga och gick in 5 minuter och sen ut, hade vi ju iaf varit där xD
Hem kom jag och slocknade, som fan till halv 5 eller nått.. så nu är man lagom seg.

Imorn så är det redan torsdag, då blir gym efter lunchen, dock ensam för Seija ska ta ledigt från jobbet :/
Men men, jag klarar mej så fint ändå, och sen är det äntligen fredag, kort dag då, slutar halv tolv, annars är det halv fyra, men uuuunderbart att sluta så tidigt.
Blir nog en lugn fredag för att på lördag ska jag ut med Jennie och dansa rumpan av mej med henne :D
Så klart så hamnar vi väl på BMB, haha ^^

Jaja nu ska jag fixa mej lite grann innan jag tar bussen till stan ^^
Todelooo!

Bara för att jag vågar stå för att jag faktiskt gillar EN låt med Caroline af Ugglas, okejdå, förutom när hon skriker "vi blundaaaar" haha, så är den annars så fin, tycker jag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0