Sovdags.

Ja snart är det sovdags för mej men jag kommer ligga och snurra runt i sängen i ett par timmar säkert som vanligt nu för tiden när man har massa grejjer i huvudet.

Igår så fyllde ju lilla Svea ett år, Ellinors kära vovve :)
Jag blev bjuden dit på tårta och så klart fick ju Svea present av mej som jag slagit in.
Hon började mumsa nästan på direkten men så tog lilla Sally över och mumsade på Sveas present :D
Iaf så satt vi och fikade och snacka en massa skiiit som vanligt.
Var så trevligt så :)

Idag så har man dag varit sådär, vet inte riktigt varför allt bara kännts helt bläää idag :/
Hem till mamma iaf efter "jobbet" och äta gooood mat och fika gott.
Kom hem och sen har man inte gjort så mycket, kollat Andra Avenyn och pratat lite i tele osv.
Tiden bara rinner iväg ju :/

Ne nu ska jag ta och lägga mej i sängen iaf, har bara sovit 7 timmar sammanlagt på två nätter nu så behöver lite fler timmar denna natt iaf tror jag..

Jag älskar att slå in paket :D

Grattis på dej äggmökarn :D


MUMS var den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0