Trötteeeerr

Jahapp, trött som fan är man då, somnade vid 2 inatt och gick upp vid 7.
Kunde inte somna för låg och funderade en massa på egoistiska människor.
Blir så trött och irriteraaaad bara, fyfan!

Va hos Tina igår för hon fyllde åååår :D Grattis Gummaaaaan <3
Åkte till henne efter "jobbet" och vi gick och hämtade hennes lilla busunge sen handlade vi fikabröd och tacos.
Först satt vi och fikade en massa, jag, Tina och Elli, sen blev det laga tacos och se på REC 2, den va sådär, kanske skulle vara bättre om jag hade sett ettan helt innan, men men :P
Var ju trevligt som vanligt faktiskt.
Men inga bilder blev de, glömde kameran hemma :(

Jaja idag har väl dagen varit helt okej, var på "jobbet" och sen stack jag och arbetskamraten Seija och tränade lite.
Varje tis och tor är jag där så får sticka efter lunch dit, skööönt.
Så brukar väl vara där 80-90 min då och det är ju superkul, iaf när man börjat lära känna några där, haha så här på två gånger, men jag lär känna nytt folk fort :D
+ det är ju helt gratis också, man måste ju utnyttja systemet lite ;) haha.

Skönt var det och hem kom jag hungrig som satan, mosade mat och godis, haha.
Nu tänker ni minsann "varför tränar hon om hon mosar godis?" haha.
Jag tränar för att jag måste för mina axlar och rygg helt enkelt + jag mår bra av det också, får tänka på lite annat och träffa lite nytt folk.
Det är ju bara anorexior som är dumma i huvudet och ska gå ner i vikt och springer på gym varje dag, inte vi som har normalbyggda kroppar, för vi är mer nöjda xD haha, verkar det ju som..
Jaja nu ska jag inte va sån, men men.. nu blir det duscha och sen sussa lite innan jag ska titta på sveriges värsta bilförare, hoppas att det inte är massa överdrivna idioter med denna gång igen.

Tjohooo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0