Turkiiiet!

Gud vad jag saknar turkiet och människorna där.
Fan i år ska jag fan åka tillbaka dit.
Lyssnar på en låt just nu som jag älskade att dansa till där borta ^^
Fan vad kul vi hade där, party varje dag och så träffade jag ju Eddy där med som jag saknar så mycket.
Småpratade lite med han igår och han sa att jag och min kompis får bo hos han om vi kommer dit :D
Tänkte då jävlar ska man ju passa på att sticka när man fåt gratis boende, hahaha.
Gud vad jag saknar turkiet när jag lyssnar på all musik man lyssnade på där varje dag.
Igentligen hatar jag att sakna tillbaks dit, för det var ju så underbart där.
Men ju mer jag saknar dit, ju fortare kanske jag tar mej dit också ;)

I will Be Back ;)


Baksidan och perfekta framsidan av balkongerna :D

Rosen Eddy gav till mej ^^




Min älskade turklåt jag älskade där borta sååå mycket ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0