inte krogen direkt.

Jahapp, kom nyss hem från mammsen efter att ha varit där och fikat och så.
Har ju varit så underbart väder så på "jobbet" så satt jag mest ute och solade, sååå mys!
Träffade Björn en sväng på dagen också och gjorde lite business, hahaha.
Sen fick jag skjuts av han till mamma på samma gång eftersom han skulle till skultuna, han är så supersnäll!

Lördagen som jag hade längtat så mycket efter blev ju inte direkt om planerat, haha.
Den började bra iaf, jag hamnade hemma hos Jennie sen stack vi till pizzan och käka och tog en öl där, sen hem till hennes mor och tog en till öl och pratade lite skit.
Sen hem till Jennie och Emilie.R kom dit och senare dök min gamla jobbarkompis Masis upp med sina två kusiner som var heeeelt rekokillar ^^
Hade iaf askul när vi satt och förfestade :D
Men sen när vi skulle med bussen in till stan så satt jag där med hinken under hakan för jag blev så jävla dålig.
Ut ur bussen vi hoppade och jag rävar i nått hörn nånstans jag inte ens minns vart, men Emilie sa att det va vid ett hörn och dom höll för mej så det var ingen som såg, haha tur det så behöver jag inte skämmas.
Men längre än så kom jag inte, ringde syster och hon var snäll och hämtade mej.
Slocknade hos henne på soffan och vaknade upp kl 8 av att hon öppnade balkongdörren och ångest hade jag.
Men det gjorde ju inget för jag vaknade upp på ett drygt ställe och kändes faktiskt jättebra ändå :)
Vi satt och pratade lite om allt möjligt och mosade frukost sen gjorde hon supergod pastasallad som jag fick ta med som matlåda idag :D
Tack systeeeeer <3

När jag kom hem igår så var jag astrött men jag somnade inte fören typ 1-2 på natten iaf, drygt.
Imorse skulle jag ha gått upp halv 7, men jag vaknade halv 8... snacka om STRESS, haha.
Nej fyfan, imorn så ska jag komma upp i TID iaf, så jag hinner med bussen och får gå min morgonpromenad till "jobbet", nu när det är så fint väder så ska man passa på att röra lite på benen och njuta av solen :)

Skönt med lite gym imorn efter lunch och sen blir det stan med pappsen och grejja lite ^^
Efter det så ska jag hem till Ellinor för att hennes hund Svea fyller år imorn och jag blir bjuden dit på kaffe och tårta, jätte snällt faktiskt, och kul ska det bli :)

På pizzaaan!

Platta lite hår ^^


Nemen ojda xD



Haha vad gör vi för nåt? xD

Smiiile

Skååål!


wtf? xD

hohooo ^^



Jo, pigg och glad var jag hos Jennie iaf xD


Godmorgon ÅngestSöndagen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0