TrevlansLördag.

Fredagskvällen slocknade jag halv tio, HAHAHA..
Hade ju planerat att se film med pappsen och allt men jag bara slocknade och vaknade på lördagen vid 8 och var pigg som fan och började terra Stefan och Jim på sms så dom också vaknade xD
Iaf så efter mycket om och men så kom stefan och hämtade upp mej vid sjutiden på kvällen och Tobbe var ju också med i bilen och vi stack hem till Jim.
Inte träffat Jim på år och dar så det va kul att se den pricken igen ;)
Iaf så var det hur trevligt som helst att umgås med pojkarna och dom ända som blev runda under fötterna var ju jag och Jim för stefan var nykter och körde oss och Tobbe kände inte sej riktigt hundra.
Vid elva tiden så åkte vi in till stan och det blev Konrad av alla ställen, haha men pallade inte BMB pga att det var ju löning och det var säkert proppat med folk där och då blir det bara drygt.
Så jag och Jim flummade runt inne på konrad och hade det skojj ^^

Kom hem ungefär vid 3 eller nått igårnatt med mina cheeseburgare som jag mumsade i mej innan jag slocknade.
Vaknade upp vid 8-9 imorse och fattade inte varför jag mådde så skit som jag gjorde, kom inte ens ihåg att jag drack eller nånting kvällen innan, haha.. sen slog det mej "ja vafan jag söp ju igår" och då spolades allting bakåt i mitt huvud vad som hade hänt under hela kvällen, haha.
Låter fan illa, man kanske ska ta det lite lugnare nu fan.

Har bara sovit till och från hela dagen idag och tog mej en JOBBIG promenad hem till mamma och mosade mat och fikade och tittade på tv med henne.

Och nu så kom man hem och snart blir det duschen och sen sova, ska upp vid 7 imorn :(
BLÄÄÄ!!

Helgen har varit perfekt iaf :)


skååål!

Jim och stefan ^^

Tobbeeee :D

Haha jag bara älskar att de här två bilderna ser nästan ut som en xD


Dom låtsades ta kort på blodinerna för att försöka smygfota oss i bakrunden ;) hahaha.

Tack för en trevlig kväll ^^

Liten bakisCissi xD

tröttteeerrr xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0