VäskJakt.

Idag efter möte så stack jag till stan och var på väskjakt.
Efter typ 6 väskaffärer så hittade jag mej en bra och stor som jag kan ha när jag ska ta med träningskläderna.
Drygt med min lilla som man inte ens får plats med matlåda eller nått, nu får jag plats med en hel del grejjer så det är skiiitans bra de ;)
Efter att jag hittat mej en väska och ett nytt träningslinne så sprang jag iväg och solade en halvtimma med ansiktsfärstärkaren på.. JIPPI hur man ser ut nu, som en röd jävla kräfta i fejset vafan.
och värre blir det också, var inte så här jävla röd när jag kom ut därifrån, undra hur röd man är imorn.
Men dum som man är när man solar så tror man inte att det tar nånting, men det gör ju de ändå.

Hem och käkade lite och grejjade, och jag bara HOPPAS att jag får lägenheten jag tackat ja till.
Fan vad jag HOPPAS!!!
Hade bara varit två st och tittat på den och jag ber till nån som kan uppfylla önskningar att dom inte tackat ja, så då får ju jag den :D
Men jag ställer mej in på att jag inte får den, blir ju inte direkt förvånad om jag inte får den.
Blir därimot jävligt förvånad OM jag får den, då har jag lovat Jennie att sticka till henne och fira med tårta :D
hahahaha, sa det idag "om jag får den då jävlar köper jag tårta och kommer till dej och firar" och så blir det, OM jag nu får den, vilket jag vill vill vill!!!
Får svar imorgon, men jag känner mej redan lite depp, känns som att det blir ett nej, men det är det bara att söka mer, inte tappa hoppet för det heller :)

Just nu så sitter jag och mosar äppelbitar *mums* och väntar på att Sabine och Björn ska komma hem till Björn snart så man får gå dit och dricka lite kaffe och snacka skit.
Inte träffat Sabine på år och dar fan, och Björn är min nya granne så där blir det kaffe ofta nu, haha.

Imorgon så ska jag iaf till "jobbet" och sen blir det träning med Seija ^^
Skönt, kommer jag vara tillbax hem innan 4 när jag sticker och tränar efter lunch :D
Annars är jag alltid hemma vid 5.
Hem till mammsen direkt imorn och äta mat hon lagat och sen blir det ju så klart kaffe.

Nu ska jag sätta på mej kläder för dom är väl här när som helst.

Todelooo ;)

Längtar till sommar och stranden ^^

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du MÅSTE få lägenheten för jag vill ha tååååårta :)

2010-03-09 @ 00:03:33
URL: http://jenniejohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0