AaaooOOO!

Min onsdag var väääldigt händelserik ;) hihihihi.

Iaf så började jag dagen med att klippa mej.. inte så nöjd, men tur att det växer ut, hoppas jag iaf xD
Fixade mej lite och sen mötte jag David och vi stack hem till Jenny och Putte, där var redan Ida, Mange och Miika.
Satt där och partajjade lite osv sen vid 11 drog jag och David in till stan.
En full jag gör vissa dumma saker också som jag ångrar, förlåt ska aldrig göra om det!
Iaf så hamnade vi på Konrad och jag hade SKITKUL tror jag iaf xD
Inge bråk eller drama vad jag minns.
Dansade hela kvällen och hittade mej en ny liten tjejkompis Sandra som känner David sen tidigare ^^
Vad mer som hände på krogen stannar där xD hahahah.
Men men, alltid kul med nya vänner så ska bli skojj att lära känna henne bättre.
Efter en asnice kväll så fick skjuts av henne efter krogen till..... hemlis ;)

Vaknade upp efter en AaaooOOO natt, hahahahah, och fick skjuts hem.
Idag så har jag inte gjort så mycket, bara varit bakis, och ska snart hem till Björn på lite fika och prat osv.

Imorn blir det standag med Ellen, jag är lite nervös för percingen, men men ;)

Tjohejj!!








Haha, vovvarna kom dit senare xD

Jag med Sandra och hennes syster och hennes polare ^^

Avslutar med eeegomeeeej, ganska skönt med kortare hår ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0