Fuuuck!

Alltså.. jag måste bara... HDWJHREURFEHFIOAJRIOGRTJEJHOERGHIJERIGHEJIJEOI!!!!!!!!!!!!!
Jag är så cp jävla frustrerad och irriterad och ledsen och vafan jag vet inte vad.
Varför blir det fan alltid tjafs alltså????
Som Jonas sa en gång "Bara för att cissi inte orkar palla" hahaha, ja jag gör fan inte de alltså xD
Jag skiter it, nu tänker jag fan bara tänka på mej själv, aldrig lägga min tid eller energi på nån annan jävel!
Men det är så jävla svårt om man gillar nån och allt, men bara att vara iskall så funkar det nog.
Känns som att det inte spelar någon roll vad man säger/gör, blir ju bara fel ändå.
Jävla skit säger jag bara!

Aja jag har iaf fixat pajen nu som snart ska in i ugnen.. sen blir det stan för min del.
Ska på möte och grejjer sen springer jag väl runt där på samma gång elr nått.
Jag är inte ens sugen på att äta nu längre bara för det här alltså..

Aldrig mer med nån annan mer att göra än bara vänner, aldrig!
Jag förblir ensam!

Ha en trevlig måndag för det kommer inte jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0