HAT!

Hej och hå jag försöker bli kändis genom min blogg.
Blir så irriterad på vissa bara, jag kan inte låta bliiiii.
Vissa gör allt för att försöka bli kända på nå jävla vänster verkar det som.
Lixom, sätt ut lite nakenbilder överallt på nätet ist, ja fläsha fiffiluringen osv så blir ni ju garanterat kända, hallååå problemet löööst :D
Själv tycker jag det är skönare att vara lite anonym.
Skönast av allt vore att flytta till nya länder hela tiden där ingen visste vem man va, och så fort folk började veta vem man är osv så flyttar man iväg vidare, vad härligt ^^
Men så går det ju inte att göra heller :/

Jag är så bläää bläää blääää på en människa alltså.
Hur kan hon ens göra sånt och va så falsk mot mej????
Sitter och låtsas att hon inte snackat nå alls och skyller bara på han.
Sitter och försöker få mej att känna mej dum pga att jag säger att BÅDE ljuger och snackar skit.
Sen kommer det ju fram att hon iaf tagit mina rester lixom, och så sent som igår natt.
Jävla dummer!!!
Vet att det är fjantigt att skriva på bloggen men jag blir så jävla sur bara.
Ingen vet iaf vem jag skriver om så det kvittar!
Nämner ju iaf inga namn här och det skulle jag aldrig göra.
Men fyfan, så där beter man sej fan inte!!!

Aja hon är borta från mitt liv nu iaf, vilket är sååå skönt!
Jävla falska människor vill jag inte ha nånting med att göra längre, jag har fått nog av massa bråk och snack bakom ryggen nu!!!

Vissa människor är så jävla fega, fasst dom hört att nån gått bakom ryggen på en och en massa så låtsas de som ingenting och fortsätter vara vän osv med den.
Vadå är ni rädda för att ni blir ensamma eller??
Inte jag, jag kapar av varenda jävel från mitt vänskapsträd som inte behandlar mej som jag behandlar dom!
Hellre EN äkta vän, än 100 oäkta.. jag är väl inte dum heller?

Fan vad jag klagar och gnäller, men nu är jag fan på sånt jävla humör!!!
Blir så trött på orättvisa människor bara så känner bara haaaat!

Jag vill bara ha flera miljoner och leva loppan, resa runt själv överallt, se nya saker varje dag..
Fan då skulle jag må som en prinsessa!

Och jag kan inte sova heller, massa saker som snurrar runt i min skalle..
Jag saknar dej!
                                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0