Locooo!!

Varför går allt emot en typ.. känns som att man har så jävla mycket saker att ta tag i och att fixa men känns lättare att bara skita i allt, men då får man dubbelt tillbaks ist.
Allt har bara kännts blä idag!

Iaf igår så hälsade jag på Jenny och Putte en snabbis efter jag var på försäkringskassan och bråkade och sen mimer.
Blev bjuden på en öl som jag verkligen behövde, sen lite fika och mat ^^
Dom hade vovvarna där med som jag mös med.
Kom hem och slocknade som en stock.


Vaknade imorse vid halv 7.
Iväg på möte i 1,5 tim sen stack jag hem till mamma.
Kom hem och det blev kalabalik, stack till Björn och Johan på fika och prat.

Har ångest för att jag ibland är så jävla dum, inget har nåt med dej att göra, hoppas du vet det.
Du vet vem du är om du läser detta! ♥

Och är trött på vissa.. känns som att dom bara snackar en massa skit sen gör dom en annan.
Kom inte till mej och säg ett knyst nå mer, för pallar inte med dubbelmoral!
Men men, orka bry sej, visar ju bara vilka som är äkta och inte, och jag vet nu.

Imorgon är jag HappyCissi iaf...för då blir det hockey och öl med bill och bull, MOHAHA.. skål!

God låt, goda minnen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0