Lifes goes on, maybe?

Nu sitter man hos mamma efter att ha haft en hemsk natt alltså och sovit bara ett par timmar och upp vid 7.
Drömde helt sjuka drömmar inatt och jag va livrädd.
Bestämde mej för att sova på soffan framför tvn efter att ha mosat pizza och godis och sett film.
Började höra knackningar på dörren och fotsteg bakom mitt huvud och sen min katt Drina jamade som om hon blev misshandlad och sen försöker jag skrika men får inget ljud och försöker göra allt för att öppna ögonen, jag krälar ner från soffan och poff så vaknar jag där ståendes på knäna.
jag fattade fan ingenting, asrädd var jag iaf och skuttade in i sovrummet ist.
Efter nån timma och jag somnade igen, med hemska mardrömmar igen och vaknade stup i kvarten.
Värsta natten på länge vafan :(

Dagen har varit bra hittills, va hos läkarn, gick bra och hem till mor och solat och druckit kaffe.
Snart ska man hem till pappsen på gooood mat och sen sticker jag och Ellen till stan.

Efter mysig fredagsmorgon med finaste så kom Emma hem till mej, började med att klippa hennes hår kort och sen sminka henne ^^
Hon blev supernöjd och det är jag jätteglad över.
Jager kom förbi en snabbis också och vi satt och babblade en massa och drack ööööl ^^
Sen blev det ju bmb med massa dans.
Vissa saker kan man ju ångra som hände, men vafan ska jag göra? Jag kan ju inte spola tillbaks tiden ju, jag har förlorat det finaste jag sett, men men.. lifes goes on..
jag saknar dej iaf!

Vaknade upp på lördagen med cp ångest och var bara deppig, men Emmelie kom och räddade min kväll sen :)
Och samma visa blev det där, med öl och massa massa prat, kul att hon är bättre på att prata än mej, hahaha annars brukar alla säga att jag pratar som en galning, men Emmelie är en aning bättre på det än mej ;)
Grannen hade fest precis brevid med bara massa poooojkar, och mitt från ingenstans så knackar det på dörren och en snubbe kommer in med fyra öl och jag fattar nada, hahaha..
Svär på att det var ett vad, men jag ska göra det jag lovat, ska lägga in bilden på de jag tog kort på från balkongen och skriva det han bad mej om, haha xD
Robin kom förbi en liten stund och sen kom Jager och snackade lite skit igen.
Hamnade på bmb och dansade så svettet rann värre än när det är spöregn ute, haha.
Men det enda jag tänkte "jag har slarvat med träningen, nu jävlar måste jag skaka fläsk" hahahah.
och det gjorde jag ju, tror jag dansade hela kvällen nästan, men kul som fan var det.

Söndagen vaknade jag upp med panik typ... vettefan varför.. så mycket tankar i skallen och funderar på om jag ens har några hjärnceller kvar, undra hur många som finns kvar??
Gick ner till hemköp och köpte pizza, godis och jucie, kollade på lite film och sen så började ju min hemska natt.
Tror den natten var så fuckad pga allt som hänt, usch!

Livet är ju inte lätt alltså... men jag har fan rätt så kul endå ;)

En halvklar jag på fredaaaagen xD

Halvklar liten Emma ^^



Fyllisar xD





Jaaager xD

E & E, här bjuds på Shot ;)


Lördag: Jonis = SkallePär, mamma tycker om dig! Så, vann du vadet nu? ;)

Jag och Emmelie = två babbelkvarnar xD


haha Max och Kicke va ett bra tag sen, Goa Glada Gubbar ^^


Tack för en trevlig helg ni som gjorde den till det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0