Home Again!

Yes yes, så var man hemma igen..
Lite tråkigt, saknar mest Claes dator faktiskt, hahahaha.
Den är ju helskön med härlig mus och tangent.
Men men, min duger väl den också.

Städade hela kvällen igår och imorse för att det skulle bli fiiiint när han kom hem och sen efter det så stack jag iväg och tittade på lägenheten jag blivit erbjuden.
Den va ju helt okej, fasst ingen sol på dagen och typ kokvrå bara med 3 plattor, men det är nått man får leva med isånafall :)
Och när fan använder man 4 i taget? Jag har som högst använt 3 st bara om jag lagar käk.
Var finfina tapeter i sovrummet, svart/beigea var dom, och i vardagsrummet var dom också nått liknande men där blir det rött/svart sen om jag nu får den ;)
Hallen såg lite fuckad ut men det går ju att fixa, men annars helt okej.
Ska inte hoppas på för mycket, men jag hoppas ju endå :P

Efter det så blev det donken och nu så är jag hemma.
Ska väl strax hem till Björn eller nått på kaffe, ett tag sen man såg han.

I helgen så blir man nykter :)
Jaa vad jag vet iaf, hahahaha, har iaf inge öl så då går det ju iaf inte att dricka.

Nu ska jag fan leta efter nått gott, är såååå godissugen..

Första dagen i Claes lägenhet med Emmelie,
och så klart gick vi ju upp och solade på taket ;)



Hihi lilla soffan och bordet xD

Haha, jag tycker det är SKITKUL xD


Tack för lånet i nio dagar, och man kan ju säga att det har varit en jääävligt händelserik vecka iaf, både gott och ont... livet gååår vidare ;)

At first when I see you cry,
yeah it makes me smile, yeah it makes my smile
At worst I feel bad for a while,
but then I just smile I go ahead and smile

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt !

Hoppas du får lägenheten . =D



Puss

2010-05-28 @ 13:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0