I ♥ Sun!

Yeees, solen lyser och....himlen är inte blå nu utan massa moooooln :(
Väntar tills dom ska försvinna, sen ska jag ut till mammas baksida och steka, fan börjar bli vit :(
Pallar inte med solarium längre, tycker det är dryyyygt!
Jag skiter i träningen för idag bara för att solen lyser, haha.. inte bra.
Så får gå dit imorn ist.
Men det gör ju inget :D
När solen lyser så finns det inget annat som existerar än jag och solen, fuck everything då!

Iaf så har man fan inte fått mycket sömn inatt, hade trevligt telesällskap inatt i 3,5h xD
Var så länge sen vi pratade så tyckte det var skojj och tack för att du är bra att prata med.

På dagen igår så höll jag på att tvätta och en massa sen stack jag hem till mamma på lite färska jordgubbar och glass och fyyyyfan vad goda jordgubbarna var, me looove it ^^

Nej nu fan blir det nått att stoppa i magen sen ska man ranna fort hem till mamma.

FÖRSVINN MOLN, ge mej SOL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0