Nice Bed!

Vaknat efter att ha sovit sååå skönt i claes säng med massa kuddar och mystäcke :D
Dock inte sovit så bra, vaknat till och från pga massa greejjeeeeerr, men det kvittar.
Satt uppe sent inatt och tog ett par öl och satt ute på balkongen, skit mysigt på nätterna här ju, helt tysst och så lyser det upp så fint från marken här.

haha, tycker det är så roligt, jag ska vara här en vecka och jag mosade med mej 18 par linnen, 5-6 par byxor, 5 skor, och massa annat.. blev två resväskor och en påse och en mindre väska xD
Jag sa "jag känner mej lika blåst som hollywoodfruarna".. haha när dom åker bort en helg bara så har dom ju med sej så mycket, men jag förstår ju dom endå, man måste ju kunna välja och vraka ju :D

Iaf efter 3 tim sömn igår så skuttade jag upp kl 6 och in på möte i 3,5 tim sen blev det träna och sen hem fort och grejja och dona och sen stack jag och mammsen till affären och handlade hit lite mat.
Mamma är precis som mej om hon ska va borta en vecka, men inte med kläder.. utan med mat.. hihih.
så fick med mej hit så jag klarar mej nu iaf..

Fan jag försökt leta webcam på denna dator alltså, jag fattar nada, hahaha..
Vågar inte trycka så mycket, jag kanske förstör hela skiten xD
Haha, han kanske inte ens har nån på denna?
Vill ju iaf ha nån bild när jag skriver blogg.. tog med mej min kamera och sladd, ska testa senare om man kan lägga in bilder.. om jag vågar ;P

Just nu sitter jag och mosar frukost iaf, mumsgod macka med sallad, ost, tomat, gurka och paprika på :D
Sååå mumsigt, förstår inte varför man inte äter det oftare.. är nog pga latheten att fixa fram allt.

Snart så ska jag träffa lilla Emmelie, vi ska på lite äventyr och sola och så, sen blir det nog kaffe här.
Sen kommer väl Emma hit på lite besök :)


Nu ska jag fixa mej lite... todeloooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0