Synd..

Att du är så söööt xD
Jenny räddade min depp morgon med att skicka en länk på facebook och skriva att hon tänker på mej varje gång hon hör den låten, haha.
Påminner om våran lilla festsommar 2008 i hennes lilla lägenhet på vallby ^^

Guuud, idag blir det öl och sen bill och bob eller nånting, bara hänga typ.
Eller så kan det ju bli en galen utekväll med, vem vet?

Jag försöker glömma bort allt som tynger mitt hjärta för idag, idag ska jag vara HappyCissi :D
Ska iaf klippa mej snart :D
Och längtar till på fredag för då ska jag göra nå inplantatgrejj nånstans, wiiie..
antingen mellan boobsen eller så blir det på handleden, fasst inte undersidan... ja, ni fattar xD
Älskar förändringar :D

Jag lever bara en gång och den gången är nu!

Ha en underbar minilördag.. ;)

>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0