Uttråkad!

Känner bara att ALLT är tråkigt, vet inte varför.
Vill att de ska ske några förändringar men gör inte det.
Snart så går jag och piercar mej igen eller tatuerar mej eller klipper håret eller nått.
Gör alltid nått sånt när jag börja känna så här.

Jaja helgen har väl varit okej.
Fredagen så var jag hos Björn och Johan och drack öl och tittade på Hockey med Björns mor och far också.
Var trevligt och Björn har skaffat två nya söta missar, så mysiga sååå ^^


senare så drog jag hem till Emma på lite förkaka ;)
Vi hamnade sen till slut på BMB, var rätt så dött men vi höll igång ändå.
Dog av mina skor, jag är inte van att gå i högklackat direkt, så jag sprang utan skor efter krogen.
Följde med Emma till bussen så hon kom hem och själv så tog jag taxi till... hemlis ;)

Myspys ormen :D


Jag blev kär i detta linne så jag köpte det av Emma xD

En liten Emma och en lite kissemiss ;)


dans dans ^^

skål skål ;)



Sista bilden innan krogen, sen var kameran som bortglömd xD


Igår så sov jag bara heeela dagen, var helt död och deppig fan.. usch usch.

Nu blir det att fixa massa käk och sånt iaf, sen vettefaaan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0