Vi rymmer bara du & jag!

Vaknade upp, kände mej bara glad oavsett hemska baksmällan och gårdagens händelser.
Iaf de dåliga sakerna som hände.

Började gårdagen med besök hos mamma på mat och fika.
Hade tagit med mej matlåda till henne som hon tyckte om :)
Sen var det tid hos läkarn så nu är man sjukskriven ett tag vilket känns skönt.
Hem fort och fixade mej lite grann innan Johan kom hem till mej och fyfan vilket bråk det var om pengar, inte med Johan alltså, haha utan en person som hade tagit mina pengar och anklade alla andra.
Men slutade med att han fixade fram mina pengar senare på kvällen iaf, ASG!

Iaf så när Johan kom hit så drack vi ett par öl och sen skjutsade pappsen in oss till Vallby så mötte vi Patrik och Pontus och vi hamnade hemma Hos Mattias där Robin var.
Kolla jag minns alla namn, nått av dom är säkert fel men wtf xD hahaha.
Var iaf supertrevligt där med grabbarna och sen började dom raka av håret.
Johan som hade långt hår blev ääääntligen snaggad xD
Och Patrik som hade så fint hår snaggade sitt med, jag bara "NOOOOO" men alla andra bara "Toooo laaaate" hahaha, men han är ju lika snygg för det ;)
Efter vi suttit där och snackat lite skit och spelat guitar hero osv så drog vi till Råby.
Var trevligt i 20 min, sen blev det bråk.
Och fyfan vad onödigt bråk alltså, var fan misshandel inblandat och knivar och jag vet inte vad.
Det är INTE coolt att vara hatat av alla och att vara elak och bråka.
Det är mer coolt att vara älskad av alla och ha många vänner.
Sluta upp med dumheterna, det är ju pinsamt!
Synd att vissa människor ska vara som dom är, när man vet att dom innerst inne är goa människor.
Och alla blev på nå vis sura på mej så jag fick inte komma in hos Jenny och Putte, hahaha.
Missförståd allting men fuck så ledsen jag var, men sen löste det ju sej endå som alltid :)
Minns inte så mycket sen utan att alla var hos Jenny och Putte till slut och umgicks.
Men lite myspys fick man ju under kvällen iaf innan man var tvungen att dra :(
Björn kom och hämtade upp mej, Patrik och Johan sen så lämnade vi av Patrik och resten drog till donken :D
Var hemma runt 4 tiden och sen slocknade jag med kinapuffar i sängen xD

Och idag så har jag bara varit hemma och legat i sängen eller suttit här.
Riktigt jävla äckelbakis har jag varit idag, känns som hela skultuna gungar, hohohooo!
Ikväll blir det bara att ta det lungt.

TjoHejj!


Bästa pappsen <3

P & J

M, J, P, P

:)

aaahahaha, dum Patrik xD

R & me ^^

Snaggning på G :D

Massaaa håååår.

HAHA, fan nu ser du ju ut som en karl Johan :D

Patriks tur xD


Hamnade ju som sagt hos Jenny & Putte efter kaoset!

P & me

MORGONMYS me bäbis!

Vi Rymmer Bara Du & Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0