Worth?

Kallt kallt och kallt.
Nyss varit ute på promenad med Ellen och hennes söta lilla vovve Sally.. hur kan hon va så söt? haha.
Hon hade extremt stort huvud och liten kropp idag, hahaha hon var ju kortklippt på kroppen och hade med hår på skallen och när hon sprang runt omkring såg hon ut som Bambi, så söt liten skiiiit :D
Man vill äta upp henne, hahaha xD

Iaf så började dagen med att jag märkte att det var sol ute.
Panik fick jag och sket i allt och alla för solen är viktigare.
Fort hem till mamma och solade med massa prat och kaffe.

Efter jag solat klart där så stack jag hem och slocknade i ett par timmar innan jag tittade på Ballar av stål.
Det blir bara sämre och sämre tycker jag, men man måste ju följa när man väl har börjat.

Stack hem till grannen ett tag också för att hämta pajform :D
Var där igår natt och åt rester Björn gjort, texmexpaj eller vad det var och det var så jääävla gott, var där till typ 4 inatt och var livrädd när jag skulle hem, hahah, jävla Björn att skrämma upp mej med The Grudge och grejjer, seriöst så är jag skiträdd för den filmen... jag = tönt!
Fick receptet men hade ingen pajform så snodde hans xD
Blev massa kaffe och prat, alltid lika skojj.

Nu blir det nå att käka.. dör av huuunger typ.. och funderingar därimot.
Varför är jag skrajj för alla kännslor hela tiden.
Det jag är mest rädd för är att bli kär, för vet att man är lycklig som satan då, och nu för tidens förhållanden håller aldrig livet ut..vilket leder till att man får känna smärta igen...
Är det verkligen värt det?

Godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0