10 Days!

Yes, om tio dagar är det dags att flytta.
Känner lite stress pga att inte ha köpt nånting alls än typ.
Men det ordnar nog sej vilket som.
Hoppas jag iaf..

Trött som fan är man också.
Helgen blev inte direkt som planerat.
Skulle bli lungt men inte då.. haha ovanligt? ;)

Träffade Bella och sen stack vi hem till Åsa.
Var supertrevligt med massa babbel, singstar och guitarhero ^^
Sen blev det iväg mot Bmb och där var det en hel del folk, som inte direkt var förväntat.
Kul var det och Bella blev ju en aning packad, hahaha.. xD
Vi drog innan det stängde och sprang iväg till saffets och köpte med oss kebabtallrik.. FETT GOTT!
Och vi måste ha sett ut som idioter när vi sprang runt omkring och letade efter våran taxi, hahaha.
Men till slut hittade vi varandra som tur var och det var bara åka hem till Bella och mosa käket.
Jag mosade så mycket så jag höll på att spricka alltså och sen var det bara godnatt ^^

Vaknade och var döbakis.
Hade bestämt att gå ut på lördagen också men jag tänkte "Aldrig att jag ska må så här imorn också"
Så jag åkte bara hem och sov från 2 till 6 på kvällen och sen blev det godis och film.
Snacka om svullo dag xD

Har sovit som en idiot idag och snart så ska man skutta in i duschen och hälsa på mammsen :)
Ska beställa laptop hos henne också... riktigt niiiice ^^

Imorn känns det som att jag har asmycket att göra.
Ska ringa runt överallt och ja jag vet inte vad... 
Men men, saker man måste, måste göras :/ 

B&C

Söt Bella ^^


K&B

M&C

M, Å & C

Godmorgon!!!

Bara för att vi hade bakismorgon med äntligen hemma xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0