Gulliiigt!

Alltså... BRRRRRRRRRRR... man fryser ju ihjäl hääääär... jävla sverige!
Sommar sommar... nuuuuuuuuu!!!!!

Iaf.. god mat och fika hos mammsen igår och sen beställde man ju sin laptop.
Är riktigt nöjd, och det är bra att riktiga datanördar finns så dom kan fixa fram en riktigt bra åt en ;)
Tack för det iaf!
Den lär komma innan fredag, hoppas hoppas!

Och idag blev jag såååå glad :)
Var och tränade och skulle byta om och en som brukar träna där kom in och började babbla med mej som vanligt.
Och sen innan jag skulle gå berättade hon.. "Ja du, när du var så glad förra veckan sist vi sågs när du berättade om lägenheten och så, så blev jag så glad också fast jag var lite deppig på morgonen, din glada energi förde du över till mej på nått sätt, fast vi inte direkt känner varandra så har jag en liten present åt dej till lägenheten eftersom du sa att du skulle ha grönt och svart i köket"



Så söööött... hon har gjort dom helt själv till mej :D
Hon fick en stoooor kram och så ska jag så klart bjuda över henne på fika sen så hon får se hur jag bor sen :)
Snacka om gulligt.. så här 50+ liksom.. hon är fett söt ju.

Tänk om alla människor var så :)

Snart så blir det nog stan igen, ska träffa Ellen och ta en fika med henne och snacka lite gojja.
Var ju ett bra tag sen vi tog kaffe på stan.
Men får se om de blir av, planerna kan ju ändras hur som helst när som helst.

Tjohejj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0