Hit & Dit!

Jag funderar fortfarande över vilka alla är som läser min blogg, hahaha..
Vet typ bara 2-3 st som följer den.. vilka är ni andra?
Man borde kunna se vilka det är som läser den vilket man inte kan.
Jag vet inte varför men jag undrar bara vilka som är så nyfikna som måste följa andras bloggar varje dag :P
Jaja, haha.. jag lär ju aldrig lösa det mysteriumet så I give uuuup xD

Jaha.. ja precis... hit och dit och dit och hit...
Känns som man har såååå mycket att göra nu alltså.
Idag var man på möte imorse och sen var man på möte i eftermiddags.
Så behövde inte ens byta om på bageriet pga så kort tid jag han vara där så jag fick springa runt som jag ville och duka fram åt 25 gäster som ska käka där imorgon.
Var riktigt nice dag, men jobbigt med så mycket grejjer man måste göra, men endå superskönt att få saker och ting avklarat :)

Imorn så blir det besök på banken och besök på posten innan man drar iväg till bageriet.
Och Torsdag blir det bageriet och sen möte IGEN.

Helgen... löning för nästan alla.
Jihooo, hoppas ni får superskojj vad ni nu ska göra.
Själv blir man bara hemma och ska fixa inför flytten lite.
Iaf fixa med datorn med mina hundratals mappar och säker 20 000 bilder och bränna dom på skiva.
Alltså....har mappar från 2006.. helt sjukt!!

Jaja så det blir fan bara ostbågar, pepsi och fixa hemma hela helgen då.
Äh, lika bra kanske.
Festa kan man ju göra senare ;)

Klockan näras sej halv tio... nu blir det säng och tv sen söööööömn!

Hörs da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0