Krångelbångel!

Alltså.. möte hit och möte dit, ringa hit och ringa dit, springa hit och springa dit, fixa de och fixa de...
Visste inte att det skulle vara så här mycket bara för att man ska flytta och fixa med vissa grejjer.
Blir ju tokig, men får hoppas att det löser sej när jag fått iordning på allting.

Denna vecka har fan varit äckligt kall.. jag saknar värmen.
Har bara haft massa möten och måsten denna vecka.
Hann iaf med en liten fika med Ellen i onsdags på Kalle på spången.
Var ju trevligt och Ellen är ju kocko som vanligt, hahaha.
När en som jobbar där går förbi henne sträcker hon fram kaffekoppen "Ursäkta, kan man få påfyllning här?"
"Javisst" säger han bara och springer och hämtar kannan och fyller på.. hahaha.. xD
Vanligtvis kostar påtår fan 5 kr som man går och hämtar SJÄLV.. men om man gör på de viset så ja.. lyckades man undan med att både betala och behöva ställe sej upp xD

I torsdags så kom min nya laptop.
Snacka om glad jag var ^^
Börjde leka med den på en gång, och jag bara ääälskar den.
Bestämde mej för en nykter helg och jag håller det ^^
Satt hela kvällen igår med godis, ostbågar och pepsi och lekte med laptopen och sen blev det film.
Alltså.. Splice.. bra film tills han satte på henne.. det var bara ÄCKLIGT.
Precis som om han satt på sin egna dotter, aja ni som sett den fattar vad jag babblar om iaf.

Och idag har man sovit såååå gott.
Somnade 12 inatt och vaknade 9.. riktigt skönt ^^
Ska snart käka frukost, sen blir det mat.. ska ta med hem till mamsen också så hon kan få äta lite som säkert är jättehungrig efter hon jobbat tolv timmar :)
Kolla fett snäll dotter hon har ^^

Yeeyy.. nu ropar nog mina varma mackor i ugnen att dom är frädiga.. mums!

Tjohejj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vi måste ta en kaffe där snart igen

vill ha deras den där mackgrejen doo vät :)MUMS :D

2010-11-27 @ 17:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0