Boooring?

Fredag... lite tråkig fredag faktiskt.. eller?
Jag har iof köpt mej ett par mysiga vinterskor och en supernice svart divansoffa :D
Då borde ju min fredag kännas väldigt kul?
Dagen har varit helt okej, fick sluta tidigare, åka och shoppa roliga saker, hem och äta mumsmat, och sen ha godis och se på idol och längta tills imorn då man ska skaka arslet av sej.... det är väl en bra fredag?
Hmmm.. nånting känns skumt, men kan inte sätta fingret på vad det är.
Hoppas att det bara är alkoholtarmen som skriker, för då vet jag att kännslan är över imorgon, haha xD

I veckan så har jag ju inte gjort nå alls förutom att ha tränat lite och varit på bageriet.
Kul liv lixom.
Orkar aldrig umgås med nån heller efter jag slutat för är fett trött, sover fan middag typ 2 tim varje dag jag kommit hem och så sussar jag igen sen 7-8 tim.
Kanske beror på vädret?
Känns som att detta väder är till för att man ska sitta inomhus och mosa massa mumsigt :P
Blä för detta mörker, jag saknar ljus.

Fan, måste bara nämna min hemska dag.. eller.. ja det var väl en eftermiddag.
Jag skulle hacka sallad, en helt NY!!!
Ja och där inne fanns det är 2 cm LARV... med massa ägg överallt, jag blev livrädd.
Det var det äckligaste jag sett, larv och nå jävla ägg lixom, räcker det inte bara med en larv i?
Snacka om att ica här i skultuna är skit dåliga när det gäller varor, iaf sallader.
Inte första gången man hittar stora djur i dom, för ett tag sen så hittade jag en jätteskalbagge och då blev jag lika livrädd, om inte mer rädd eftersom det rörde ju på sej rätt fort.
Och sen drömmer man om den där larven vafan.
Drömde att den fanns överallt och var mycket större, fan värre den upplevelsen än att se en skräckfilm ju.

Nog om larven... men det var fan läskigt!!

Jaja, imorgon... lördag.. vill ha lördag nu.. give me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0