SpyFluga!

Jo jag har blivit en sådan.
Nu de senaste gångerna som jag dricker så spyr jag ett par gånger i slutet av kvällen och sen däckar jag bums i sängen så fort jag lagt mej ner.
Börjar man bli gammal eller?
Eller är det för att jag blandar öl och shottar?
Förut var jag iaf ingen spyfluga oavsett vad jag drack och hur mycket, kunde hålla på att partajja till 11 på mornarna.
Jaha, då har man väl blivit gammal antar jag... känns ju trist :P
Kanske för att det är vinter snart?
Jag skyller på vintern.. ge mej sommar så får ni se på andra bullar ;)

Ja i helgen.. fredag lungt, och i lördags så kikade Philip förbi och Sabina och vi förkakade lite.
Ihopp på att vi skulle iväg till en klubb med roligt folk.. STENDÖTT!
Alltså.. det var totalt värdelöst, kanske därför jag söp som jag gjorde så man kunde få ha ennu roligare, haha.
Iaf så blev jag fuckedup i skallen.. spydde.. slockna.. fan mina tarmar hänger inte med i svängarna längre.
Nästa gång ska jag ge fan i att blanda alltså.

Och igår var det ju farsdag.
Jag kom hem tidigt och sen så började jag baka tårta.
Blev ju gott men inte som jag planerat, så nästa gång blir den super ;)
Syster kom hit och fikade och sen drog jag till mammsen med tårtbit och snacka lite skit.

Vaknade tidigt idag, snacka död man vaaaaar.
Iaf så kom jag iväg och rörde lite på fläsket och sen blev det mot bageriet.
Haha, snacka om skitkul dag jag haft idag.
Mjöl och degkrig, och bara för de så lyckades man bränna allt i ugnen som vi stod och bakade, haha xD
Iof var de ju inte så mycket men för mej kvittar det, eftersom när dom är misslyckade så får man ju äta, haha.

Jävla skit väder idag... men men kunde ha varit värre.. typ superstorm.

Jajaaaaaa, nu ska jag laga tacos.. MUUUUMS!
Sen blir det tv och sen sussa så gott så ^^
Imorgon får jag lite sovmorgon, fett sköööönt!

Och så måste jag ju skriva GRATTIS till lilla Thea som blir 3 år idag..
Lilla och lilla, hon börjar bli stor nu alltså, minns henne när hon inte ens kunde prata haha.
Hon är så söt den lilla busungen, ska jag gå dit imorgon och fira henne med present :D
Hoppas hon blir glaaaaaad, vilket jag tror ^^

yeyeeee...

Tjooohooooooooooooo :D

Bäbis var sugen på tårta ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0