30 år?

Hora.. ful.. äckel.. osv.
Förut blev man kallad sötnos.. fin.. sexig.. vacker.. gullig... underbar osv..
Blev bjuden på nästan allt och gjorde nästan allt för en.
Bara för att vissa karlar blir dissade så är man plötsligt ful och äcklig och HORA också.
Fattar inte.
Fick kontakt med en vän till mej idag igen.
Kändes skönt att prata med henne och hon har varit i samma kontakt med denna karl som jag var förut.
Då var hon också fin, snygg, sexig osv i hans ögon.
Nu är hon också äcklig och ful bara för att hon dissade han så hårt.
Fick höra att jag har varit stalker, att jag blev lämnad, att jag köpte en ros åt han.
När det igentligen var så att han var på som satan och han som sprang och köpte ros och jag som stack vidare den kvällen.
Han säger också att han slängt ut min vän ur hans hus.
Men sanningen är den att det var hon som stack och han bad henne vara kvar.
Han hade snackat massa fula saker om mej till henne och snackade lika mycket skit om hans nuvarande flickvän.
Ja, tro det eller ej, men denna man är 30 år.
Svårt att tro?
Lite faktiskt.. lite pinsamt nästan att vara en gubbe och bete sej så mot unga tjejer.
Inte nått som står riktigt rätt till i skallen.
Han manipulerar de flesta tjejerna och han har nog lyckas att manupulera en helt och hållet nu.
Inte för att hon och jag direkt är vänner, men jag hoppas att hon också nån dag inser vad/hur han är.
Människor.. människor...
Jag är glad för att jag är jag iaf och att för att mina nära och kära är så underbara <3

Nog om det och till nått roligare :D
Eftersom jag nu ska flytta så var jag och pappsen och shoppa igåååår.
Hade mysdag som satan.
Åkte till Ikea med mina presentkort och handlade massor med saker som man måste ha hemma :D
Är ju sååå kul att bara plocka in allt i kärran som man vill ha och behöver.
Trode vi bara gått runt där i nån timma men vi hade visst varit där i nästan tre timmar.
Tänk att tiden går så fort när man har kul ^^
Blev donken på det och sen stack jag hem till mammsen på lite kaffe.

Vart en lugn helg, vilket var skönt.
I fredags så lekte jag ju med Ellen och Alexandra.
Och i lördags så hade jag bara myskväll med film och godis :)

Idag så var det upp tidigt och till bageriet.
Hade möte idag och det gick ju superbra.
Imorgon så blir det upp tidigt igen och till bageriet och senare blir det träna och stan med mor :)

Jahapp, nu blir det att fortsätta tvätta.. bläää :/

Tjoheeejj!!


                

Kommentarer
Postat av: S

Jag håller med , den snubben är en riktig jädra mupp!

2010-10-22 @ 14:38:35
Postat av: Anonym

Skoooja inteeee :P

2010-10-22 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0