6 tim.

Jaaaa.. efter man kommit hem från bageriet så har man varit duktig och hållt på att rensa kläder i 6 timmar.
Blev precis klar och skönt som satan är det.
Minskades en hel del vilket fick mej att känna lite ångest just då men känns toppen nu :)
Så nu har man packat ner sommarkläderna i en stor kartong och sommarskorna med.
Nu är resten framme bara som jag kommer använda under hemska tiden vi alla har framför oss :(
Och skor.. snacka om paff jag blev.
Inte visste jag att jag hade så mycket skor ens.
Jag hade tänk mej typ 10 par bara, men hade fel.
Många slängdes iväg och ska säljas, samma med kläderna :)
Känns TOPPEN!

Igår så var det mor och dotter dag efter träningen.
Jag skulle inte köpa nånting men råkade få med mej, ett par leggnings, linne, smink, nagellack och trosor xD
Blev salladsbuffé med kyckling på stan och det var ju riktigt mumsigt :)
Åkte sen hem till mammsen och mosade bakelser vi köpt med kaffe, mums!

Imorgon så är det torsdag, snart helg.. jippiii.
Imorgon så ska jag hem till mammsen på lite middag eftersom syster kommer dit och hälsar på.
Sen är det ju kväll igen så då är det bara godnatt typ.

På fredag så blir det nog bara lungt för mej eftersom ska ut med Jenny och hennes people på lördag :)
Ska bli riktigt skojj, var så länge sen jag var och partajja med henne.

Nehe.. nu blir det fan sängen och tv, imorn blir det upp tidigt igen.. bläää!!

haha Drina trivs när det är kläder överallt ^^

Visste inte ens att vissa skor fanns :S

Fääärdigt efter att ha rensat, detta är vad jag sparade kvaaaar :D

Och detta ska säljas och slängde ungefär lika mycket ^^ jag= DUKTIG!


Kommentarer
Postat av: ellen

shit va kläder du har hahahaha :D

2010-10-21 @ 08:05:50
Postat av: Anonym

Haha jaaa vafan, katastrof ju xD

2010-10-22 @ 14:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0