BakFredag!

Kanelbullar och sverigekaka var det som bakades idag ^^
Blev riktigt mumsigt och mammsen kom på besök på en snabbiskaffe och åt en bit av sverigekakan jag hade gjort klart innan hon kom hit en sväng.

Idag så var det upp ovanligt tidigt för att åka till bageriet.
Där blev det frukost som var riktigt mumsigt.
Jag tror nog jag ska börja tidigare där varje morgon och sluta tidigare ist för att dra och träna.
Fan, får man goda färska frallor/baguetter där med massvis av pålägg att välja mellan så vill man ju mosa frukost där ist för hemma xD
Annars brukar jag först dra och träna på morgonen och sen dra dit så jag är där halv 11, men då missar jag hela frukosten så jag ska fixa mina tider så jag får dra kl 2-3 varje dag och träna ist och vara där till frukost ;)
Kul att man fått bra kontakt med några st där iaf.
Gillar en som satan där, hon är störtskön alltså, kul humor, lätt att snacka med.
Många är jävla surkärringar där, gnäller på allt och snackar skit.
Man ska ha ett arbete där det bara finns karlar, slipper man massa jävla tissel och tassel och gnäll.

Ja och sen kom jag hem och har bakat fan i flera timmar typ.
Och nu är det kväll igen, haha.
Tiden flyger fan iväg för fort tycket jag.

Imorn så ska jag njuta av .... öööööööööl.. MUMMA ^^

Nu bidde de film... vilken? I donno... nån xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0