Kakor?

Nån som sa kakor?
Jag gillar inte att baka när det inte är till mej eller till nära och kära jag kan bjuda till.
Igår blev det nå Choklas-kokoskrutor och idag blev det sverigekakor.
Jag som är fett slö med att baka hemma fasst jag tycker det är rätt så kul så är det inte kul att stå där och baka bland massa folk och varmt är det.
Men men, kanske bättre än att inte göra nånting alls?
Tiden går ju iaf jättefort.
Kom dit idag och sen igår, fasst dock inte i tid xD
Men jag är fett duktig iaf som pallar mej upp dit.

Var och fixade lite med CV idag på Ama, trevligt att man iaf har nånting nice att titta på där ;)
Hahahaha.. typiskt mej, och ring på fingret.. ajjabajja :P
Se men inte röra... men jag rör om jag får chansen så klart, ASG xD
Gick typ sådär, hjärnan stod still.. fixar det på söndag.. jag SKA!
Var och hälsade på mammsen idag också och syster var där och sov hela tiden, haha trötter då.
Var där och mosade käk och spelade lite fiskspel, haha mamma har blivit beroende av nå nytt skit..
Jag med snart xD

Imorn ska jag iväg och träna vid 8 sen sticker jag dit till bageriet och slutar inte fören 4 ;(
Men men, har jag nått att göra så rusar ju tiden iväg iaf :)
Sen blir det hem och fixa tacos och mosa det, mums!

På fredag blir det att leka med Sabina :)
Vad vi hittar på vettefan.... blir väl utgång säkert, haha.. får se får se ^^

Nuuuu ska jag spela fiskspelet :P
Todelooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0