Kul Kryss!

Kryssningen var ju superskojj.
Lärde känna nya roliga människor och alkohol blev det ju inte lite av, haha.
Minns inte allting men minns att jag bara hade skojj heeeela kvällen.
Emma hade lite mindre tur, hennes plånbok försvann så hon blev ledsen.
Men hon hittade den med allting i som TUR var iaf :)

Sömn blev det inte fören vid 9 tiden på morgonen och upp och skutta igen vid 11.
Jag var sugen på att jävlas med våra trevliga grannar Jim och Alexander så jag gick och knackade på tills dom öppnade.
Jim öppnade dörren med täcke helt förstöd och jag bara "Godmorgoooon, jag skulle bara väcka er, hejdå"
hahaha.. stackarna som inte sovit en blund.
Sen blev det att köpa massa öl hem så nu har man nästan 4 plattor.
Blev cigg och sprit och godis :)
När båten började närma sej sthlm så satt vi med grannarna och drack lite och snackade skit.
Haha mer kul människor än dom får man leta efter.. dom va ju riktigt nice alltså ^^
"Shysst du är och bara ska väcka oss och vi hade sovit en timma" hahaha, så kan det gå när man bor granne med Cissi xD

Bussresan hem dog jag av.
Var så trött och frös ihjäl.
Trevligt att veta att man skulle upp halv 7 idag också.
Var ju stendöd imorse men jag vaknade till efter nån timma.
Iväg på möte och på måndag ska jag springa runt i vit rock, hårnät och utan percingar..
Ja jag ska nämligen börja baka tårtor och bakelser och laga käk, hahahahahahah xD
Lycka till till mej, men wtf.. jag behöver ett riktigt jobb fan, inte hålla på att springa runt på AMA som en fjant!

Näsan rinner också och snoooret flyyyyger och jag hostar ut lungorna och ja vafan allt.
Sjuk igen... NICE!
Snart så kommer mammsen, Keijo och syster hit hem och äter lite tårta och sånt och ger mej pakeeeet :)
Rymde ju iväg i onsdags så dom får gratta mej idag ist, haha :P

Var och tittade på lägenheten igår också.
Såååå fint det var, fräsht och nytt såg de ut.
Riktigt nöjd blev jag och skrev på kontraktet idag :)
Längtar tills jag ska få flytta in... weeeiii!!

Trevlig helg på er gott folk!

Pappsen var söt och fixade blommor och grejjer till mej på onsmorgon :)

Bäbis börjar bli fet :/

Emma och jag på bussen.. min näsa rann så jag satt med tuss i xD

Lite vätska innan vi skulle skutta in ^^

Tina och Mathilda började vi bekanta oss med :) trevliga tjejor.




Grannarna J & A <3



Skön brud ^^

skön snubbe ^^

Emma på däck dagen efter och ENNU mer bakis, haha xD

T M E


Haha Emma pigg elr? Dagen efter lekte vi med våra grannar ^^

Avslutar med sötnosen Alex ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0