Ledig fredag!

Yes, idag så har jag haft ledigt för valde en ledig fredag ^^
Typiskt att när man får sova exakt hur länge som helst så vaknar man upp kl 8 och är skitpigg, suck.
Men gjorde ju inte så mycket, drog iväg till ikea och shoppade lite ;)
Blev skålar till tallrikarna jag köpt tidigare, kastruller/stekpanna och massa annat smått och gott.
Nu är det bara möblerna, micro, kaffebryggare, elvisp som fattas i köket för mej :D
Vilket känns mycket bra!

Igår hade man iaf en toppendag på bageriet.
Stod i kallskänkan hela dagen och blev inte mer än 2 cigg den dagen.
Hade så mycket att göra och tiden bara flööög iväg.
Tror jag har hittat rätt plats på det stället.
Blev massvis med snittar med skagenröra och kycklingröra och så blev det småpill med att dekorera alla också.
Blev 8 prickor så säkert nästan 500 små snittar.
Men det var roligt att hålla på med dom och sen fick man vara liten minichef i kallskänkan den dagen xD
Kändes som om jag stått där i flera år till skillnad mot andra som frågar vad de hela tiden ska göra och jag bossar, men det känns riktigt roligt, jag skulle vara världens snällaste chef som berömmer mycket ofta ^^
Bageriet firar nämligen 10 år idag så därför var det massvis med grejjer att göra igår, och det är väl det som är så roligt :)

Träffade Ellen för lite solning efteråt och sen kaffe hos henne, alltid lika trevligt ^^

Och fredag nu.. haha.. jag sov nyss u 3-4 timmar och är dötrött ju.
Men imorn blir det party hos Tina, vilken kommer bli skojj hoppas jag :D

Pusseeeeeeeen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0