Mjaa Mjoo..

Ibland är det fan svårt att förstå sej på en del folk faktiskt.
Speciellt de som bär snoppar fan.
Fett konstiga bara.. typ som att dom har mens eller nått.. undrar om det finns nån förklaring?
Aja skit i det!

Idag har dagen varit awesooome iaf :D
Upp i tid, mosa goda pannkakor med sylt.
Till stan för att fixa cvt, nu är jag riktigt nöjd.
Träffade lilla Emma på stan, hem till henne och mosa donken.
Tog en tripp till ica och handlade fika och sen blev det kaffe, cigg och massa prat.
Vi har fan alltid lika skojj när vi ses ^^
Tycker det är så kul att vi har hittat varandra, fan det trode jag aldrig.
Iaf inte att vi skulle bli så här tajta, men det känns riktigt kul ^^

Hem till skultuna... jag är smart som missar bussen.. JIPPIIII!!
Fick vänta 30 bajsminuter.. men tiden gick väl rätt fort iaf.
Iväg och sola, var riktigt varmt och skönt.
Hem och mosa mackor och göra matlåda till imorn.
Kollade bonde söker... alltså.. titta på karlarna som sökt till den där tanten.. PINSAMMA dom är!
Där ser man lixom skillnad på hur karlarnas hjärna fungerar jämnfört mot kvinnornas.. suck.
Iaf och nu sitter jag här med min cp tangent jag bråkar med.
Knappar vill ibland inte funka.. så måste skriva om fan.. GAAAAAAAAAHH. drygt.

Läggdags nu elr..??
Lite tv kanske..mjooo tror det.

GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP!

Why do I like u so much?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0