Mysdag!

Idag har dagen varit mysig med prinsesstårta och annat fika, blommor och presentkort :)
Fick på Ikea och Skoaffär.. riktigt nice!
Tack för en superbra eftermiddag..
Mer bilder kommer sen <3

Jag och Iman har bokat hotel nu i Uppsala, haha jag leker rik xD
Men iaf, va ju billigt... 480 kr var på en 4stjärnigt mitt i stan.
Frukostbuffé ingick + tillgång till bastu.
Fanns bara två rum kvar så vi fixade att boka fort, säkert därför de va så billigt.
Men hoppas vi får riktigt skojj iaf :D
Jag och Iman har ju jämt kul så om det inte blir kul imorn så är det vääääldigt skumt.

Jag fick känna smak idag för några timmar iaf, och nu försvann smaken IGEN.. suck.
Jag som är så huuuungrig :(
Buhuuu...

Nej nu ska jag kolla på bra film :D

NATTIII!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0