SexParty + FläskfiléTjuven!

Tackar då Jenny som sexpartyt var hos och resten av de roliga folket som var där i fredags :)
Sandra som är typ nybörjare var ju riktigt duktig att hålla igång sexparty.
Och köpte man nånting? Absolut :)
Sen blev det att dricka och ha det trevligt.
Lilla Bella dök upp senare och det var ju skojj :D

Sen blev det Bmb och där blev det ju Redbullvodka så klart.
Mitt minne försvinner typ alltid när jag druckit de har jag märkt.
Låter bli nästa gång så får man se om jag minns mer då xD
Hade iaf superskojj och dansade satan.
Efter det stängde så tog en snubbe och vi taxi hem till Bella för att efterfesta lite.
Han fixade sprit och vin och senare kom Jesper och hans polare.
Minnet är typ lost hos Bella, haha.
Jag vaknade av att jag inte visste först var jag var, kollade upp och nån jävel låg på hennes soffa.
Jag trode jag skulle ligga där men jag låg tydligen i sängen brevid Bella.
Skuttade till soffan och la mej där ett tag.
Bella fattade ingenting heller och speciellt inte när hon vaknade med bara EN strumpa.
Jag märker jag också att jag bara har EN strumpa.
Jesper som är halvt död märker sen att han också bara hade EN strumpa på sej.
hahahaha, seriöst.. jag blev ju nästan rädd.. varför hade alla bara en strumpa på sej?
Hur kan det vara möjligt?
Nå jävla mysko är det ju fan, alla tre kan inte lixom ha tappat en strumpa.. aja.. sjukt xD
Sen skuttade Bella upp och märkte att hennes fläskfilé var borta.
Och läs detta!!!
Jag ringer snubben som följde med oss som fixade spriten.
Säger att jag SÅG han ta den bara för att testa han lite, men han sa nej.
Efter ett par minuter ringer han upp och ber om ursäkt och säger "Det ligger en fläskfilé här, jag vet inte alls hur den kom hit, förlåt mej"
Han lovade att komma förbi med den fem minuter senare.
Bella och jag gick ut och väntade men ingen jävel kom.
Jag bad honom att dra åt skogen och att inte höra av sej igen och han han ska växa till sej lite och bli en karl för han var ju endå 31 år.. ja karlar växer ju aldrig till sej har ju vi tjejer märkt.
Iaf så hör han av sej IGEN.
"Gå ut om två minuter, min kompis kommer med fläskfilén och cigg till er, jag har ångest så jag vill gottgöra"
Vi går ut och då får Bella en påse.
Vi går in och HAAA HAAAA HAAAA.. störda snubben har lagt i HALVA frysta fläskfilén som blev kvar efter att han säkert mosat den på natten.
Låg två ciggpaket där i också.
Alltså stackars snubbe borde skämmas, haha.. först att han säger att han inte tagit den.
Sen är han dum och erkänner och säger att det råkar ligga hemma hos han.
Sen säger att vi ska gå ut för att han ska lämna tillbaks den men kommer aldrig.
Sen skickar sin polare med HALVA frysta uppätna fläskfilén.
Hahahaha.. Herregud... en karl.. 31 år.. okej att man kanske snor mobil.. pengar.. ja sånt.
Men har aldrig varit med om att en vuxen karl snor en fläskfilé från en ung tjej han blev bjuden på efterfest hos.
Iaf.. synd om han på nått vis, men det är rätt åt han.
Kolla människor alltså, de slutar ju aldrig förvåna en :P

haha jaja, iaf så mådde man ju som man förtjänade dagen efter.
Jesper drog hem tidigt och jag och Bella låg döda hos henne ett par timmar och sen fick jag skjuts hem.
Kom hem och mosade mat och sov från tre till sju och sen upp igen och mosa godis och mat.
Kollade tre nya avsnitt av Vampire diaries och sen blev klockan ett och jag somnade och sussade till halv elva idag.
Haha snacka om död man varit.

Snart så blir det att laga käk och sen blir det att hälsa på mammsen.
Imorn ska man upp tidigt igen.. suck..
Sånt är livet :P

Haha men tack alla för en rolig fredag <3

Välkomsdrinkar :D Gröna var ju supermuuums!

Sandra har förberett lite ^^

Haha Ida testar en fjärilsvibrator xD

Dildogänget! Och varför två karlar är med i bilden är bara för att de är ett kärlekspar :D
Emma och Bella fattas på bilen som inte kom fören senare :)

Bellaaaa and me ^^



Avslutar med moi, krogen och efterfesten hade jag nog glömt att jag hade kamera xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0