I deserve it!

Jaha..Onsdag snart igen, dagarna går fort.
Helgen var helt okej med bakdag på fredagen och utgång med roligt folk på lördagen :)
Hem till Bella på lördagen och dricka lite bira och sen var det hem till lilla Jenny som man inte träffat på typ 5 år eller nått, så var ju suuupermys att få umgås med henne igen ^^
Hennes lillasyster fick man också träffa och pojkar som inte var allt för roliga.
Nämligen.. spelnördar, haha.. vissa iaf xD
Jag blev irriterad till slut för på förfester ska man vara social så jag tröck på den röda lilla knappen som ger ström till tvn och på så vis så lyckades jag få dom sluta, haha xD

Taxi till Bmb och där var det ju mycket skoj.
Som vanligt försvinner jag och Bella alltid iväg från alla på nå vis och sen försvinner vi ifrån varandra, haha.
Men vi gillar shlager, fråga icke varför.
De jag brukar hänga me annars gillar rnb och techno.
Och jag är ju supersmart typ.. jag har tänkt flera gånger när jag står på en grejj högre upp på dansgolvet att nån dag så kommer jag att flyga åt helvete därifrån.
Och ja, jag flög ner därifrån, hahaha xD
Så nu har man värsta superblåmärket vid knät, nog det största jag lyckats med hittills i mitt liv.
Bella säger bara "cissi gå inte upp dit igen"
Och nog fan ska jag dit upp igen, men ramlar inte en gång till, men nån dag flyger jag ner igen xD
Jag tänker aldrig klart när jag druckit, vilket märktes den kvällen.

Till saffets eller vad det heter gick vi och mosade kebabtallrik... MUUUMS!
Var ju supergott och spec när man var döhungrig.
Hem till Bella och sussa och vaknade på morgonen av att jag hade asont i benet.
Gick på toa och blev chockad över min superbula jag hade på benet som är blått/gult nu xD
Stackars mej vafan, hade ju ont som satan men jag och Bella gick till pizzan och köpte gott, vilket kanske hjälpte.. lite iaf.
För henne blev det en fet pizza och för mej en kebabtallrik IGEN, haha.
Sitter vi och svullar som fan och tar vilopaus ett par gånger för vi dör av mättnad.
"Äh ska man ta en bit till då" haha.. tror nog inte att jag varit så mätt någonsin.

Hem och sen var det massa godis och film och fyfan så onyttig dygn man haft alltså.
Men det är skitsamma, så länge mina kläder passar så är jag nöjd xD
Men tack för en kul kväll iaf people ^^

I måndags så var det bara upp tidigt och till bageriet och sen hem och göra det roligaste som finns..
Tvättaaaaaa, jippi.. riktigt tråkigt är det, riktigt riktigt tråkigt.

Och idag, tisdag.. blev det bageriet, och där var det bråk hit och dit.
Vissa arbetsledare är så fuckedup, jag måste komma därifrån och skaffa mej ett riktigt jobb alltså.
Jag trivs ju på bageriet asbra med människor som är där och så, dock inte alla, men många.
Har riktigt skojj där och får skratta mycket på dagarna.
Men att arbetsledarna är så spydiga mot en och spec när man inte ens gjort nåt fel, får en bara att känna sej ledsen och fan nästan värdelös som person.
Tänkte idag, och sa det till en av dom att jag förtjänar mycket bättre än att vara på det där stället.
Och det tycker jag.
Och därför ska jag uppnå det jag förtjänar!!

Imorgon, dit och sen träna och sen leka med Bella :)
Är så kul att vi blivit så bra vänner igen som förut, hahahah, vi har fan kul tillsammans alltså.
Finns alltid nått jävla flummigt vi har att skratta åt xD

Smile.

Jenny ^^

sisters


B & C :D

Hos Bella innan läggdaaaags xD

Loooois... så söööööööööööööööööööt, haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0