A lot like love!

Yes, haft lite movienight med mammsen och såg "A lot like love".
Konstigt nog har jag inte ens sett den förut.
Bara för att jag typ ogillar romantiska KOMEDIER, men denna var ju rätt så nice.
Tänk att träffa the real love så där, men sånt händer bara på film.

Upp rätt så tidigt idag och iväg med mammsen och shoppade lite.
Förbi och gjorde lite ärende innan så man träffade Sabina en snabbis, var riktigt skojj.
Hoppas vi hittar på nå kul snart så vi får skvallra lite ;)
Blev två par skor och strumpebrallor som jag hittade på stan :D
Ett par asköna klackade "kängor" köpte jag och sen mockastövlar.
De klackade var så sköna att det kändes som man kan gå flera flera mil i dom utan att få ont.
Vilket betyder.. mycket dans med dom ute sen ^^
Tog en fika och så under dagen också, kaffe är ju ett måste när man springer på stan :)

Nu är man hemma, lite halvtrött sådär.
Funderar vad man ska göra imorgon, har bara lust att ligga i sängen och glo massa bra filmer :D
Bara vara.. är så skönt ibland.
Får perioder där jag bara vill vara själv, inte träffa några överhuvetaget, förutom familjen förståss.
Vet inte varför, men det bara är så skönt.
Ibland är det nästan jobbigt att alltid träffa nån vän varje dag, man behöver nog lite space för sej själv också :)
Önskar att jag ibland hade jobb, skönt liv.
Jobba varje dag, bara hem och vara för sej själv och sen träffa polarna och skvallra på helgerna.
När man jobbar varje dag så uppskattar man faktiskt ensamheten riktigt mycket, det är skillnad när man inte har jobb, då vill man faktiskt oftast träffa nån/några varje dag iaf nån tim eller så.

Men men, sånt är livet :)

Nu blir det att leta efter nån bra film, sen blir det sömn, och imorgon ska jag fan se till att göra nånting nyttigt.
Kanske avsluta vissa saker som jag har påbörjat med?
Låter som en great idea :D

Sweet dreams!

Bara för att detta är världens sötaste vovve som dansar så fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0