åldersnoja!

Alltså... Jag fyller snart.
Inte kul..
Börjar få panik med att fylla år, vill inte va äldre än 20.
Det var kul att fylla 20 år men sen blev det bara trist.
Jag vill bara försvinna under den dagen och sen ploppa tillbax dagen efter xD
Men man kommer väl aldrig undan att man blir ett år äldre för varje år.. suck.

Idag har jag iaf haft en toppendag.
Var upp och tog en cigg på stan med lilla Bella och så mötte man på Johan och Emma :D
Var och tränade och sen hem till Emmelie.
Där blev det kaffe och supergod sockerkaka och massa tittande efter hotel i sthlm.
Vi ska nämligen rymma ifrån v-ås och bo lite lyxigt i sthlm för skojs skull :D
Gå på olika krogar och bara ha det nice.
Hoppas det blir så som vi hoppats på iaf :)

Efter jag var hos Emmelie så gick jag hem till Bella.
Vi drack kaffe och snacka skit och var superhungriga.
Väntade till idol skulle börja och vi mosade pizza.
Vi både blev förvånade att vi fick i oss en HEL var + pizzasallad.. SJUKT!
Men satan vad vi mosade och fyfan så gott det var, hahaha.
Kändes som om man inte fått mat på flera dar.
Men men, alltid lika trevligt att prata med Bella :)

I fredags så mosade jag godis och kollade på... gissa vad?
Tre kronor.. hahahaha xD
Heeela jävla dagen alltså.

Lördagen så blev det partajj med Emmelie :)
Åkte hem till henne tidigare än jag brukar och vi förfestade ett bra tag.
Var ju superskojj, Robin och Stoffe kom dit och umgicks lite med oss också :)
Jag och Emmelie hamnade på Bmb och sen gick vi till kulturhuset där hennes mamma var med några.
Haha, ja jag och shakeade ass med en gubbstrutt xD
Skojj som satan var det den kvällen iaf.
Men vissa misstag råkade man ju göra.
Att man aldrig lär sej... Gaahh!!

Söndagen var jag bara trött, och låg och kollade på... ja ni vet vad xD

Igår så var jag och tränade sen gick jag hem till mammsen och hälsade på.
Syster vad där med, var kul att prata med henne :)
Åt god mat och fikade med massa skitsnack.
Trevligt som alltid!

Nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på tre kronor.. haha.. alltså.. det är min sömnserie.. blir trött innan kl 2 av den iaf xD

Imorgon är det onsdag.. suck!
Blir att träna tidigt sen att sitta och ringa som en galning överallt.. blä blä.. smällar man får ta :/

HEJSVEJS :D

Little meee ^^




Haha stoffe.. "Guuuuummistövlar" xD asg!


Aaaaww.. träffade ju lilla Kim där me ^^

Kulturhuset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0