Biggest loser!

Ja idag så lekte jag, mamma och hennes karl Keijo Biggest loser, haha.
Iof så hängde ju bara Keijo med i svängarna men nu ska jag och mammsen ut och springa så ofta vi kan.
Jag: Men vi är ju inte lika stora som dom i biggest loser.
Mamma: JOO-OO!!
Haha, ja får se hur länge detta håller nu då.
Blir ju ofta så att man håller på i ett par veckor sen tröttnar man igen xD
Var iaf kul och varm som satan blev man.

Skulle varit här hemma till 7 men vi hade inte mosat god mat klart fören den tiden.
Och så klart kaffe och efterrätt på det också.
Och sen skulle man ju färga mammsens hår efter det.
Jag var inte hemma fören över 8 xD
Så nu har jag iaf blonderat utväxten så nu ser man ut som en kyckling i skallen ett tag :P
Men det spelar ingen roll, blir ju bra sen efter några tvätt med silverschampo ^^
Klippte mej lite granna med och snart så ska man färga de mörka jag har under det blonda också.

Jag hamnar aldrig i säng känns det som.
Ska testa kläder ikväll också vad jag ska ha och inte.. bläää..

Jaja sånt är livet.. om 12 timmar är jag typ på G in till stan för att möta lilla Emmelie :D
Wiiiihoooooo!!!!!!!



Haha ser ut som mamma letar svamp xD




Hittade gamla powermeetbilder från i somras som Keijo tagit :D Weeeeii ^^


Lilla Emmisen och jaaag ^^


Keijos najsiga bil ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0