Bokat & Klart!

Yes!
Nu har jag och Emmelie bokat hotel i sthlm mitt i stan :D
Ska bli skojsigt att åka iväg och bara ha det riktigt trevligt och partajja som aldrig förr ^^
Åker på lördagen och kommer hem på söndagen, och nästa helg blir det nog kryssning eftersom jag fyller ju år på onsdagen mellan denna helg och nästa.. blääää.. men men.
Så jag försöker göra lite roliga saker med olika för att hålla humöret uppe :D hahaha.
Kanske jag och Emma rymmer iväg på kryssing på min födelsedag om inte det blir till nästa helg.
Men varför inte köra kryssning ons-tor och sen lör-sön? :D
Riktigt nice vore det ju!

Just nu sitter man hos mammsen och väntar på att mackorna vi fixat i ugnen ska bli klara, mums!
Sen blir det kaffe och kaka som är supermumsigt det med.

Imorn så är det torsdag och då blir det träna och sen ska man springa runt halva stan för att få papper påskrivet och lämna det till andra sidan stan ifrån där jag fått det påskrivet.. JIPPPIII... thats life xD
Sen vet jag inte, blir nog kanske leka lite med Sabina, jag saknar hennes mongofasoner, hahahaha.
Hon är en sort för sej kan man ju säga :P

Nej nu blir det mosa varma mackor.. MUMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0