Happiness!

Guuuud så trött jag är hela tiden.
Sovit 10 timmar inatt, ville sova iaf minst 5 till!
Men jag tog mej iaf upp och åkte iväg till stan och mötte lilla Emma och hennes son Liam som fyller 2 år idag, grattis till dej lillemannen :)

Vi gick och bokade kryssning nu till på onsdag, ska bli skojj att åka iväg bara hon och jag :D
Igentligen skulle vi ju vilja åka iväg nästa helg men hon ska flytta då så de gick ju inte ;(
Men det spelar ingen roll, jag och Emma har ALLTID kul vart vi än befinner oss och vilken dag det än är, tror nog mest bara för att vi är så jävla blåsta ibland som sist vi var ute, haha.. kul att få skratta åt saker sen efteråt xD
Men men ska bli kul... och det är på onsdagen jag fyller år som vi åker iväg, jippiiii!!
Jag rymmer ifrån min egna födelsedag med bästa Emma.. kan det blir bättre.. icke :D

Idag så ska jag tvätta lite.. sen hem till mammsen och färga hennes hår och sen blir det hem igen och blondera min utväxt och sen färga det mörka mörkare och sen ska jag packa :D
Jag och Emmelie åker iväg mot sthlm imorgon vid 12 tiden, ska bli riktigt skojjsigt faktiskt.
Hoppas allt blir som vi planerat, iof har vi inte planerat så mycket men endå xD
Längtaaaaar :D

Jag och Iman har planerat att nästa helg sticker vi till uppsala och fixar nån hotell.
Kollade runt lite och var ju hur många som helst som nästan var fullbokade :/
Hoppas vi hittar nått nice, och varför just dit?
Jo, för varken hon eller jag har varit där och härjat än, nångång måste ju bli den första ;)

Just nu känns mitt liv riktigt roligt när man har saker att se fram emot med olika vänner.
Och det roliga är att jag har vänner som VILL hitta på saker på andra ställen och slösa lite pengar än att slösa pengar på att springa ute på krogen här i stan varje helg.
Och det känns riktigt nice :)

Hoppas alla ni som följer min blogg får en riktigt rolig helg också :)

Tjoheeejjj!!!

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0