Tired me!

Goddagens, trötter är man som satan!
Somnade fan seeeent och sen när man väl för första gången skiter i att stänga av ljudet på mobilen så ringer nån jävel och väcker en vid 3-4 tiden.. SUUUUUUUUUUUCK!!!!
Alltså hade så jävla svårt att sova inatt, pga att jag va dum och sov tidigare på kvällen några timmar.
Men några timmar sömn fick jag iaf, ca 3 timmar men det räcker för att jag ska kunna leva dagen ut :D

Börjat bli frisk nu, vilken känns superskönt :)
Var och tatuera mej hos Mike idag som var och hälsade på v-ås.
Blev inte alls som jag tänkt mej, men är nöjd :)
Han fick fria händer för att jag litar på han och tror han tycker det är skojjsigt att få det.
Jag får iaf unika tatueringar och inte samma som miljoner andra människor har :P
Han ritade upp några fjärilar som skulle symbolisera pappa, mamma, syster och mej runt omkring min fula lilla fjanttext som jag typ... ångrar men wtf.
Och jag blev nöjd.. den blåa fjärilen som symboliserar pappsen och är mycket större än de andra som sitter precis bakom min axel som en skyddande ängel som är med mej resten av livet sen :)
Känns mycket bra :)
Tack åter igen Mike.. jag ser fram emot att ses snart igen!

Har varit hos mammsen också och hälsat på.
Keijo och Kenny kom dit senare på kaffe, det var väldigt trevlans :)
Imorn så hade jag tänkt åka och träna men jag låter nog bli det.
Åker och tränar på tisdag ist då jag säkert är heeelt frisk, hoppas jag iaf ^^

Saknar lite people fan.. har inte träffat vissa på skitlänge så som Iman, Emmelie eller Emma :/
Måste träffa er snart juuu...
Haft så tråååååkigt när man bara legat hemma själv fan i flera dar pga att man varit sjuk, suck.
Men men :)
Thats liiiiiife!

Puss och kram och nyp i stjärteeeeeeeen!

Mina unika fjärilar.. Nån tim gammal :)

Rosen han gjorde dagen efter midsommar, nån tim gammal där med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0