Keeeeböööb!

Idag på stan.. rolig dag med Emma.
Skulle ha tränat innan, tränade bara 30min, mådde piss!
Kändes som jag hade feber så jag sket i att träna mer så Emma kom ner på stan ist.
Efter en stund började jag må bättre och kul som satan hade vi, iaf på donken då Emma gör bort sej men dock inte bryr sej ett dugg, hahaha.. enda som kommer från hennes käft är "Ooojdaaa" haha xD
Hittade en supermyströja med suuuuperhuva :D
Och en tubtopp jag ska ha på mej imorgon, tror jag iaf :)
Sen gick vi och mosade Kebabtrallrik.. och tänk.. jag åt upp ALLT!
Var dööööööööhungrig som saaaatan!
Och gott var det som fan!
Efter några timmar fjantandes på stan så stack jag hem till mammsen kollade igenom kontraktet som jag ska skriva på och skicka iväg :D

Nu är jag hemma igen.. är seg och mår skumt.
Hoppas jag inte får feber :/
Men men.. inte kul när jag och Emma ska iväg och roa oss.. men jag håller igång endå ;)

TJOHEJJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0