LESS!

Jag är bara så LESS att man alltid är glad mot vänner och så är vissa helt tvärt emot. 
Jag ringer och typ "HEEEEEEEEEJ" superglatt.. och så får man tillbax typ... "mmm heej".
Vafan.. varför ska jag alltid va glad som en pingla när jag ringer eller blir uppringd?
Varför ska vissa bara va glada när det passar dom??
SUCK!
Trött på alla jävla bittra jävla människor!
Fan var glada.
Ha skojj!
LEV LIVET!
herregud!
Orka vara sur och speciellt så hatar jag många människor som får andra människor att bli annorlunda.
Gud vad jag hatar det.
Jag blir så ledsen av det faktiskt.
Men är man så dumsnäll så att man tycker att vad den personen än gör mot en är okej så FINE!
Inte mitt problem igentligen, men jag tycker inte om när jag vet hur lojal och bra vän jag är mot dom som blir behandlade som bajs av andra men behandlar dom bättre.. känns de som ibland faktiskt!

ALLTSÅ.. fan vad jag är törstig!!!!!!!
Jag vill ha hallonsoda, jag dör!
Jag är irriterad och vafan allt!
Jag längtar till när jag och Emmelie ska åka iväg och ha kul iaf...
Hon är iaf ingen som har pms var och varannan dag!
Och det är jävligt skönt!!

TACK ni som är underbara vänner iaf som älskar när en annan är glad som en annan älskar när ni är glada <3

NU ska jag fan sova.. först dricka 10 liter vatten sen röka cigg.. eller tvärt om!
SÅ DET SÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0