Lucky day, happy me!

Alltså... JIPPIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!
Idag så hade jag missat samtal på mobilen.
Lyssnade på ett meddelande nån hade talat in.
"Hej det är från mimer angående lägenhet, hör av dej på nummer blablabla"
Fort som fan ringer jag och frågar varför de ringt mej tidigare.
"Du hade tackat ja till en lägenhet tidigare och hon som tackat ja ångrade sej så du får kontraktet om du fortfarande vill ha det"
Och jag bara "Jaaaa är det sant? Fan va kul, klart som fan jag vill ha det!
Och efter ett glatt samtal så la jag på och skuttade ut till pappsen och var överlycklig.
Vad roligt, får flytta in 1a Dec.. ska bli skojjsigt :D
Äntligen nånting eget!!

I helgen så gjorde man ju av med mer pengar än man förväntade sej.
Jag och Emmelie åkte ju till sthlm och sov på hotel och var ute och härjade runt.
980kr slösade jag på alkohol den kvällen.
Kanske inte låter mycket för vissa men vanligtvis slösar jag högst 150kr på alkohol på krogen.
Brukar bara köpa 1-3 öl när jag är ute men nu blev det redbull/vodka, cider och öl och massa skit.
Snacka om att slösa pengar på nått man sen bara pissar ut, herrejisses!
Jaja man får väl leva så ibland också.
Men bästa krogen iaf "Lobby" .. var öppet till klockan 5, me like!
Så borde krogarna i västerås också vara!'
haha, saker och ting blev ju inte riktigt som planerat iaf.
Vi var 1 tim efter i schemat hela kvällen, men det kvittade :)
Jag hade iaf skojj fasst lite bad things hände.
Men sånt får man räkna med på fyllan då man lever i sin lilla egna bubbla för stunden ;)

Imorn ska blir det att möta lilla gumman Emma <3
Vi ska på stan lite grann sen ska jag följa med henne när hon ska klippa sej.
Sen på ons åker hon och jag iväg, wiiiiiee!!
Längtar jättemycket, vi kommer ju att ha så skojjsigt du och jag så knäppa som vi är xD

Idag så skulle jag igentligen ha träffat Tina och Thea men vaknade tusen gånger på natten pga hals och öronont, fattade inte vad som var fel och var livrädd för att jag skulle bli sjuk IGEN!!
Så jag bestämde mej för att skita i att träna och skita i stan överhuvetaget.
Syster kom hit idag på dagen och åt mat, trevligt att ha henne här ibland så man kan skvallra lite ;)
Senare ringde ju mammsen och jag följde med henne till stan för hon skulle köpa sej ett par gymadojjer eller ja, hon ska ju börja springa nu så hon behövde riktiga skor :P
Efter många om och men så hittade hon ett par och sen var det hem och vi mosade bakelse och kollade biggest loser.
Man känner ju inte sej riktigt fräsh när man mosar skit och kollar på det, men men xD
"Men mamma, vi är ju inte lika stora som dom så vi får ju äta sånt här" Säger jag bara :P

Min dag blev HEEEELT underbar när jag fick höra att jag fick kontraktet på lägenheten.
Ingenting kunde få mej på dåligt humör.
Nu börjar fan mitt liv.
Nu ska jag fixa jobb och hela skiten när jag fått lägenhet.
Nu ska jag bomba ställen med CV, och inte ge upp!
Precis som med lägenheterna, väntat nästan två år, men gav ALDRIG upp.
Visste att jag skulle få en till slut och jag FICK en också!
Och samma sak blir det med jobb och körkort.
Kanske inte blir inom en vecka, en månad, kanske ett år...
MEN, fasst jobb och körkort kommer jag att HA!

Nu ska jag bara njuta av att planera vad jag ska köpa till lägenheten.
Och då menar jag... NJUTA ;)

Yeeeeyyyy!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0