Marmelad och annat skit!

Alltsåååå.. idag är det väldigt tråkig dag fan!
Skulle igentligen ha träffa Emmelie men det blir imorgon ist.
Så idag har jag bestämt att bara vara, tror jag..

Helgen var helt okej.
Hem till sabina i fredags, Joanna och Emma kom dit och drack.
Sen blev det ut till konrad, haha.
Alltså.. jag tror nog att jag gillar bmb en aning mer än konrad iaf.
Men bmb brukar vara dött på fredagar, om man ska dit så ska man dit på lördagar.
Så därför fick det blir konrad ist.
Vi hade iaf riktigt jävla kul hos Sabina och kul på krogen med.
Men vissa människor är ju fucked up fan!
Kommer och skäller ut mej och jag fattar inte ens vad saken handlar om.
Idioten som gjorde det bad iaf mej om ursäkt ett antal gånger sen.
Människor... människor!
Hamnade hos Emma och mosade rostade mackor med marmelad, MUMS!
Sen så hamnade jag hos *hemlis*... haha inte alls som planerat men wtf xD
Jaja, fan.. fattar inte vad som händer men.. det är nog inte bra iaf.. eller man vet aldrig.. hmmm :/
Fick skjuts till skultuna på lördagen och sen blev det tre kronor heeeela dagen lång, haha.
Var så jävla trött så fan gjorde ingenting på heeela dagen.

Igår så åkte jag hem till Bella :)
Var mycket trevligt och bara för att hon har världens sötaste katt :D
Haha.. "nä men va ful du är, du ser nästan ut som jag ju" sa jag till katten och Bella skrattade.
En sån där sort med ihoptryckt nos, hahahaha.. alltså.. haha hur fulsöt katt som helst.
Jag älskade honom och hans hesa jamande ^^
Vi drack massa kaffe och snackade skit och gjorde lite tester på datorn osv.
Sen blev det "Ensam mamma söker"... AAAHAHHAAHAHAHAHA.. inga kommentarer.
Men kan säga iaf att jag och Bella fick oss ett gott skratt iaf.
Efter det så stack vi iväg till ica och köpte lite fika och sen blev det ennu mer kaffe fasst med munkar :D
Köpte med mej hem en hallonmarmelad som är SUPERGOOOOD.
Så nu har jag blivit besatt av rostade mackor och marmelad.
Förut var jag helt emot det, se så fel man kan ha många gånger i sitt liv ;)
Och smarta jag kollar fel på bussarna.
Trode den gick hem 22.45 så tog bussen som gick 21.25 från Bella.
När jag hamnat nere på stan så börjar jag tänka "nej fan det är ju söndag", tittar fort på busslistan och ja då står det att bussen till skultuna går 23.20.
Alltså....GAAAAHH... kändes som att man fick vänta i hundra år.
Men till slut var jag hemma iaf och illa som satan mådde jag och kräktes.
Fråga icke varför, jag skyller på att munken var gammal xD
Men tack Bella för en riktigt kul kväll, inte ofta vi ses, får bli oftare :)

Ja och idag.. trallalaaaaa... vafan ska man hitta på nu då?
Kanske inte behöver göra nått..

Hmm..

Tack för en kul kväll i fredags iaf tjejor :)

Alltså jeans.. varför känns det som för mycket kläder?
Tänkte ranna ut så här först, men icke, blev strumpebrallor xD



Emma, Joanna, Sabina ^^



Sabina piercade armen själv, galning xD Men blev ju fett nice.

Haha, Emma och jag var ju inte lite rund under fötterna efter utgången xD

Världens sötaste! Han var så go!
När man klappade honom på huvudet så blundade han och njöööt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0